- 973 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Adnan Gündüz Diyor ki;
Sevgili Kerim,
Senin de, benim de çok yakından tanıdığımız bir duygu var. O da yazarsın yazarsın ama yayınlatacak yer bulamazsın. Bu gün sen de ben de o aşamaları çoktan ama çoktan geçtik. Yine de zaman zaman geriye dönüp baktığımda Cağaloğlu sokaklarında arşınladığım günleri, hele hele Cağaloğlu hamamının bir bölümünde gazeteciler olarak yaşadıklarımı, ayrıca Cengiz’in yerini ve Cemiyette geçen anları unutamıyor ve yaşadıklarımdan ötürü kendimi bu ülkenin genç kuşaklarına ve aydın insanlarına karşın sorumlu hissediyorum.
Bu cümleden hareketle anlatmak istediğim;
Öğretmenim Dergisi olarak artık bir yönümüzü yayıncılığa da çevirerek ’’Öğretmenim Dergisi Yayınları’’ oluşturduk. Buradaki hedefim gören göze, duyan ve işiten kulağa, seven ve hisseden yüreğe sahip olanların ellerindeki hazır kitaplarını yayınlamak. Bunun için zaman içerisinde yarışmalarda düzenleyeceğiz mutlaka. Öncelikle kitap yayınlatmak isteyip te yayınlatamayan dostların kitaplarını maliyet fiyatına yayınlamak, ayrıca ekonomik olanağı olmayan yazarlarımızın kitaplarını da ortaklaşa yayınlamak. Bu konunun duyurusunu yaparsan sevinirim ve öncelikle şunu da bilmeni isterim yeni kitap sözleşmelerin için sana kapım daim açıktır. Bu arada şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Benim ve bizim için siyasi düşünce veya siyasi yelpaze değil bu ülke, bu vatan için yüreğin çarpması ve bir şeyler üretmek istemesi yeterli. Sevgiyle, hoşçakal.(23 Şubat 2012.İstanbul)
Adnan Gündüz (Öğretmenim Dergisi ve Yayınları Sahibi) Fatih-İstanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.