- 1116 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AİLEMİZ
Ailem,annem babam benim için bizler için dağları o ulaşılmaz enginleri dümdüz etmezler mi dikenli yoları tıpkı bahar yollarına çevirmezlermi yaparlar bizim için herşeyi yaparlar yoktan var ederler RABBİMİN DE izniyle, Bizler, biz çocukları için dişlerini tırnaklarına takıp adam olmamız adam akıllı insanlar olmamız edepli, ahlaklı olmamız iççin o kadar çok çaba verirler ki.
Bizler biz insanlar işte hiç bilmiyoruz ne analarımızn nede babalarımızın kıymetini biz çocuklar hep çocuğuz aslında herseyde hemen parlayanlar, her seyde hemen of layanlar bizler biz çocuklar.Ah ah!Anlamayız onları anlamayız ne kadar kırdığımızı, incittiğimizi, bölük bölük ettiğimizi bilmeyiz bilmeyiz de hep ezeriz onları hersey parmağmızın ucunda sanırız sanırız da onların bizim için yaptıklarını bilmeyiz .Ama bizlerin anamız babamız bizler için hep çocukları için uğraşmazlarmı çocuklarının eline bir çöp batsa canları yanar bir kırık diken batsa anaların kalplerine saplanır sanki canlarını feda ederler bizler için.
Ya bizler ya bizler ne yaparız ufacık şeylerde bile uf puf of lar dururuz .çoğu insan kimi insanalr sokaklara dahi atarlar analarını babalarını onları dünyaya getiren canına can veren büyüten insanalrı analarını babalarını günah değil mi yazık değilmi onca emeğe insanlığa yazık değil mi bu yapılanlar.
yapmamalıyız diye bir sürü insan çıkıyor sokağa gerçek söylüyorlar mı ya konuşuyorlar mı doğruları ağız ucuyla söylüyor yürektekn gelen sesler nerede hani nerede artık yetmez mi yetmez mi bu olanlar .
Analarımıza babalarımıza yapmayalım bu eziyetleri bir of demek bile ne kadar günah ken onca söz onca laf eziyet niye kime neden bu yapılanlar kime bu kavgalar yapmayalım artık artık yeter bu olanlar insanlık olarak kendimize gelmeliyiz artık gelmeliyiz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.