YORUMLAR
Sayın Hocam
Esat'ın son parağrafda söylediği sözleri bende anlayamayıp, Yenal gibi ,bakakaldım. Sanırım devamı olan bölümde, merakımız kalmaz,
Hocam ,harika bir mapushana öyküsü , lütfen ,biraz daha derine girebilir misiniz ?
Bu gardiyanlar , kibar ve sevecen mi ? Orada insan ,nasıl tuvalete gider, koğuşta yaşam nasıldır? Taciz olayları, bu kadar yaygın mı ?
Neden insanları, hakiki suçlu olanlarla karışık ,tutarak bir ceza daha verirler ?
Neden hükümlü ile,tutuklu aynı saftadır ? Neden belki de, suçsuz olabilecek biri suç işlemiş gibi muamele görür?
Yazdıklarımı sakın müdahale gibi görmeyin Hocam.Haddime bile düşmez. Bunları yazarsanız, , hakiki garibanlar, belki kum tanesi misali ,teselli bulur diye düşündüm,Çok okunuyorsunuz, insanlar benim gibi, yazılarınızın devamını bekler oldu. Elinize ,yüreğinize sağlık.
Saygılarımla Hocam.
Kemnur
Kemnur
Aga hkaye baştan sona harikaydı ama kıssadan hisseyi en sona saklamışsın. Çok doğru...''Öldürdün mü çyle üç beş kişi değil savaş çıkartacaksın milyonlarca insanı öldüreceksin ki adın katile değil kahramana çıksın.''
Harikasın...Tebrikler.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Toplu yaşamın olduğu her yerde, bu tür şeyler oluyor. Her yerde dost edinmesini bilmek gerek. Saygılarımla
Kemnur
Hocam ikimizde bilemedik galiba. Rüyanın tabiri tutmadı. Para çalıncakmış ve buluncakmış:))))
İçkiyide dozunda içmek lazım. Şişede durduğu gibi durmuyor ne yazık ki.
Yarın neler olacak acaba. Saygılarımla...
Kemnur
Kesin bunlar hapishane havalandırmasına çıkıp karşılıklı volta atarken bakışları keskin bir biçimde kesişir ustam,
Birden böyle bir sahne oluştu kafamda ..
Çok saygılar
Kemnur
bence içiyorsan ağzınla içiceksin içmeyi bilmiyorsan da içmeyeceksin boşuna dememişler içki kötülüklerin anasıdır diye
selamlar saygılar