- 2037 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Özlemim Sana
Ufak bir kız çocuğu gibi hep dilimdesin, zır zır ağlamıyorum amma
BEN SENİ ÇOK ÖZLEDİM BABA
Saymadım kaç yıl geçti aradan ,Sadece bildiğim 21 haziran perşembe gecesi sene 2001 o gece ben duruyordum hastahanede ben bekliyordum yoğun bakım kapısının önünde.Gece 22,30 gibi ayrılmıştım ordan ALMANYA yolcularımı uğurlamak için sonrasında saat 12 yi gösterdiğinde telefonum çaldı seni kaybetmiştik.O gün bu gündür çok üzgünüm senin için çok yanıyorum herhafta ziyaretine... geliyorum amma ben hala yokluğuna alışamadım baba.Bazen uzun uzadıya duruyor seninle konuşuyorum bazen elimde olmadan belirsiz rahatsızlanmamdan dualarımı kısa kesip parmak ucumla öpücüğümü taşına bırakıp orda yazan adını okşayıp aceleyle uzaklaşıyorum baba.Evimin penceresinden gözlerim karşı mezarlığa selvi ağaçlarının altında yatan kabrine takılıyor dışarısı ayaz dışarısı buz içim acıyor sen orda üşüyormusun sonra odamın duvarındaki resminde buluşuyor gözlerimiz,o resmini kim görse herkes kendilerine baktığını sanıyor biliyorum benim için üzülüyorsun bulunduğun yerden Ağaçlar ayakta ölür diyorsun
Keşke hayatta olsaydın ben yine herhafta sonu sana gelseydim keşke ömrümde bir kere omuzunda ağlayabilseydim keşke yılların çocukluğumun hesabını sorabilseydim sen yine Annemi kıskandırmak için b eni odana çağırsaydın karakızım deseydinAlmanyada iken en çok senin mektubun gelirdi şimdi gittiğin yerden sen rüyalarıma daha sık gelsen Biliyorum sende özlüyorsun beni dudaklarında buruk bir tebessüm kabrinin başında dururken ben karakızım geldi yine diyorsun belkide kendi kendine o meşhur şakalarını yapıyorsun beni korkutmak için fakat biliyorsun ben korkusuzum sana yine geliyorum iyiki hayatımdailk ve son kez de olsa sen ameliyata giderken hastahane arabasında oturmuş benim için dua edin dediğinde korkma burdayız vede çok kısık bir sesle sana üzerine yüzüne doğru eğilip seni seviyorum dedim.
ANLATMAK,YAZMAK İSTEDİKLERİMİ YİNE İFADE EDEMEDİM YİNE BENDE SAKLI KALDI
YORUMLAR
aynı acıyı erken yaşta bende yaşadım ve uzun süren o amansız hastalık aldı babamı benden. hala yokluguna alışamadım.. erekn yaşta kaybettim diyorum ama benden çok kaliteli yaşadı. kimseyi üzmedi, evlatlarına her zaman arkadaş oldu. varlığı ile destek oldu..yaşasa idi herşey çok daha farklı olabilirdi. ben onun yaptıklarını yapamadım. beceremedim. kaleminiz daim olsun..yüreğinize saglık..
hülya hicran
......Ortak acılar ve özlemleri yaşayan iki dostuz biz. Bazen duygularımızın yoğunlaştığı günler bile neredeyse ortak olacak. 29 Şubat günü bitirdiğim " BABAM SENİ ÖZLÜYORUM " adlı şiirimi ne zaman paylaşırım diye düşünürken bu duygu dolu yazınız düştü sayfaya.
.....Sevgili dost insan, yüreği sevgiyle dolu güzel insan sonsuzluğa gönderilen bir babanın ardında duyulan özlem ne güzel yansımış sayfaya. Hani derler ya; zaman geçtikçe acılar küllenir ve unutulur. Olmuyor, iki kere iki her zaman dört etmiyor. Zaman geçtikçe, bizler büyüdükçe onlara duyulan özlem ve onların yanımızda olmasını isteğimiz daha bir büyüyor bizimle birlikte.
.....Başta babalarımız olmak üzere yitirilen tüm sevdiklerimize ve değerlerimize rahmet diliyorum. Tümünün ışığı bol, toprağı hafif ve ruhları şad olsun.
.....Babaya olan özlemi böylesi içli ve duygulu bir dille yazan usta kalem sahibini kutluyorum.
....Sevgi, saygı, sağlık ve mutlulukla kalın.
hülya hicran
saygılarımla