meselci'ye Mektuplar 12
Aşk gariptir meselci
nice eyleme çıkar söylemi
sen ağzını yeni açmışken söze...
Beni büyülüyor, beni zorluyor, beni heyecanladırıyor, beni coşturuyor, beni susturuyor, beni hizaya getiriyor, beni tüm zamanlarda tek kipte topluyor, beni kışta bahara götürüyor, beni yazda üşümelere havale ediyor, beni karamsalığa sürüklüyor, beni uykusuz bırakıyor, beni seviyor, beni yarı yolda bırakıyor...
Aşk ummandır meselci
onda kaybetmek an meselesi
onda kendine gelmek şans şalelesi...
Bana sırtını dönüyor, bana derinlik katıyor, bana zayıf olduğumu söylüyor, bana güç gösterisi yapıyor, bana bir daha tadılmaz anlar yaşatıyor, bana olmadık oyunlar oynuyor, bana şakalar yapıyor, bana yalancı görünüyor, bana destek çıkıyor, bana kendini armağan ediyor, bana sözler veriyor, bana az önce ne yaptığımızı inkar ediyor, bana ’konuşma’ diyor, bana şarkılar mırıldıyor, bana hayal ötesi düşler yasaklıyor, bana şuanda yaşamanın sevincini aşılıyor...
Aşk şiirdir meselci
oku oku bitmez tadı
ne satırdır
ne beyaz sayfadır okunuşu...
Bende soluklanıyor, bende sabahlanıyor, bende gecelere iştirak ediyor, bende karargahını kuruyor, bende pisliğini boşaltıyor, bende imkansızları deniniyor, bende haftalarını aylarına ekliyor, bende hükmün alasını sürüyor, bende yabancılaşıyor, bende çocuklaşıyor, bende duru kelimede poz veriyor, bende imgelere kaçıyor, bende ilham perilerle savaşıyor, bende güzel yanını sergiliyor, bende çirkin dişlerini batırıyor, bende olumsuza yardım ediyor, bende pozitifliğime enerji katıyor...
Ve aşk öylesine bir şeydir(duygudur) meselci
ve böylesine bir name...
Benimle bir şeye noktalanıyor, benimle iki adım sonrası ağlıyor, benimle hırsızlığa soyunuyor, benimle yağmur damlalarıyla sevişiyor, benimle gecenin gündüz vakti düşüyor, benimle tarihe yolculuk ediyor, benimle Mardin kokuyor, benimle varoşluğunu ayıklıyor, benimle zenginliğini fakirliğiyle takas yapıyor, benimle sessizliğe gömülüyor, benimle köşesine çekiliyor, benimle yaramazlıklarını artırıyor, benimle hayatına değişik tatlar ekliyor ve benimle gelmez durakları inadına bekliyor...
.......................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
4 Mart 2012,,,14.47,,,MARDİN
YORUMLAR
Bunların hepsini sahiden aşk mı yapıyor şimdi? Kardeşim böyle bir kölelik Allah düşmanıma vermesin...
İyi ki bu aşk dedikleri şey abartılı bir edebiyat metasından başka birşey değilmiş :) Yoksa insanların hali nice olurdu bir düşünsene....
Kutluyorum kalbinin duru sularını...
Selamlar meselci.