- 1039 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
GEL İSTİYORUM BİTANEM
Güvenirsin tek birine... Canını bile verebilcek kadar , kendinden vazgeçebilcek kadar ama sonunda kalan hep aynı sahnedir .. Aynı gözyaşları , aynı hisler... Hatıralar gelir üstüne kaldıramazsın , duyamazsın başkalarının sesini . aradığın o dur. onun gözleri onun gülümsemesi butun vücudunu ısıtan sarılması. yoktur bunun karşılığı başkasında . gittiğinde yalnızsındır, yapayalnız . kimse anlayamaz artık seni . bakarsın etrafa. görmen gereken yüzünü gülümsetcek birsürü neden varken gördüğün hep aynı şeydir. o ve onla yaşadığınız herşeydir...
İşte gerçek acı bu anda başlar. Ağlamaya başladığında başını koyduğun omuzlar çare olmaz. İyiliğin için konuşan birsürü insanı duymazsın bile .
istediğin odur o... nekadar zaman geçerse geçsin unutamazsın.unuturum , unuttum desende kendıni kandırma . o aslında hep aklındadır biryerlerde bekler. en ufak bir anıda ılk gunkı gerçekliğiyle çıkar karşına. aşk adı verilen bütün herşey acıdır. geriye bıraktığı asla dinmeyen acıdır. yazmak istedim bende sadece . o acıyı içimedki bitiremediğim özlemi unutamadığım günleri yazmak istedim.
aşk yaşanıldığı hissedebildiği hergun guzeldir. bittiğindeyse korkulu bir rüyadan farksızdır. Aşık olmycaksın . eğer bu duruma düşmek istemıyosan aşık olmycaksın. Sevmıyceksın delicesine . bağlanmıycaksn kendinden çok. İnanmıycaksın başka birinin verdiği söylediği her söze. Yalandır hepsi . Senı bıraktığında bitti dediğinde okadr çok bahanesi vardırki sen anlamazsn nasıl olduğunu nasıl gerçekleştiğini ..
sonuç mu ? acı çekiyorum işte.. hepsi bu... etrafımda birsürü insan varken o olmadığı için yalnız hissediyorum. baktığım heryerde onu gördugum için evden dışarı çıkamıyorum. yarım bi insan oldum artık onsuz yapamıyorum yapamıycam..
halada çok seviyorum. nefret değil bendeki .. kızgınlık . ona doyamadan gittigin için kızıyorum kendıime ,ona ,herkse kızıyorum. tepki gösteriyorum sırf o benı , benım onu sevdiğim kadar sevemedi diye..
olsun hala umudum var belki hayat bana yaşattığı bu kotu acı dolu gunlerın karşılığı gerçektenn guzel bir şekilde verir.. sence umudum olmalı mı ? hayat onsuzda güzelmidir ? bilmem tek istedğim o işte o..
Tekrar eşimle çocuklarımla bir arada mutlu olmak istiyorum çok şeymi istedim gülüm senden
BU GÜZEL YAZIYI DÜZENLİYEN CANIM OGLUM YUSUF.A TŞK EDERİM İYİKİ VARSIN CANIM OGLUM
YORUMLAR
AŞK OLMASADA FARKLI RUHLAR AYNI BEDENDE YAŞAYAMAZDI Kİ...TEK YANLIŞIMIZ BİZİM...AŞKIMIZI VERİRKEN KENDİMİZİDE VERMEK...YANLIŞ BİLDİĞİMİZ BİRŞEYLER VAR BİZİM BU DÜNYADA...ÖNCE BEN DEMEYİ UNUTMUŞUZ SANIRIM..AŞKI FEDAKARLIKLA YAŞAMIŞIZ...YANLIŞIMIZ...KENDİMİZİ VERMEK...BİZ BİZE KALMALI Kİ...AŞK TA OLDUĞU YERDE KALSIN...
Gül olsam kokum kime, bülbül olsam nağmelerim kime! Sen olmadıktan sonra sol yanım kaya taşır kalp yerine. Haydi; duy sesimi, tut ellerimi. Söyle de bileyim; hicran yakıştı mı bize! Sen yoksan eğer bahtımın yollarında, Meleklerin gözyaşı derim yağmur damlasına…
Bir yuva dağılınca Gökyüzünde Melekler ağlarmış derler…
Çok güzel bir seslenişti yazınız. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
neden çok olsunki ama gelgelelim şansmı diyelim kadermi diyelim bilmiyorum istediğiniz kişiyle görüşüp konuşmanız gerek yerini biliyorsan hayattaysa bilmiyorsan gerekli yerlere baş vurup araştırılması gerekir ha yerini biliyorsunda gelmiyorsa yapılacak bir şey yok değmez üzme kendini isimli şi,rimde şöyle demiştim için için ah edersin istersinki hep o sevsin sevmeyeni nasıl seversin değmez üzme kendini diye yazmıştım sevgi karşılıklı olur sevgi tek taraflıysa o zülüm olur işkence olur tıpkı sizin kendinize ettiğiniz gibi inanın sizin mutlu olmanızı en az sizin kadar bende istiyorum ama sadece temenni edebiliyoruz elimizden başka bir şey gelmiyor yuvanıza huzur mutluluk gelmesi dileklerimle saygılarımla selamlar