- 687 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BAZI SORUNLAR ANLATILAMAZ
Bazı anlar vardır insanlar her şeyi paylaşabilir ama paylaşılamayanlarla hayata devam eder bunlarda içinde burukluk verir.
Anlatamaz kişi ne yaşadığını hatta cümleleri kurarken bile yaşar tekrar tekra her şeyi düğümlenir konuşamaz içine atar mezara kadar gider onunla ama yaşadıgı her ne olursa olsun birde izini taşıyorsa ve başkaları bunu kaza olarak biliyorsa işte büyük sorun orda başlar...
Neden hep zarar veriyoruz birbirimize neden anlamaya çalışmıyoruz yada hemen yargılıyoruz yada kendimizi haklı göstermek için bir takım hain planlar yapıyoruz..
Biraz düşünse karşısındakine zarar veren kişi onun hayatını karartmadan da bazı çözümler oldugunu konuşarakta bunları aşacağını biilmeli...
İnsan içinde ne fırtınalar kopartıyor bilinmez yaşayan bilir bunun acısını paylaşamadıgı ne varsa konuşamadıgı yada dile getiremedigi ne varsa acı içinde bir cığ gibi büyür ama nafile içindekini unutsa bile vucudundaki izler unutturmaz hiçbir zaman yaşadıklarını ...
Hangi kitapta yazıyor insanlara kötülükle haince yaklaşmayı yada sadece hayatlarına kastetmeyi hiç bir kitapta yok bunlar ama bazıları kendilerinin egolarını tatmin etmek ugruna başkasının hayatınıda karartabiliyor...
Neden bir takım insanlar ellerindekinin kıymetini bilmiyorlar hayat sadece kendine yaşamakmıdır yoksa yaradılışımızın kurallarını yerine getirip huzurla yaşamak deyilmidir..
Evet bunları bana üç yıl önce sorsalar sadec deli sacması derdim ama yaşadıklarım bana yanlış bir hayat felsefesi öğretildigini gösterdi acıda olsa bunları öğrenmek çok güzel ..
Yaşadıklarımın sadece acısını deyil hem ömrümle hem izleriyle hatırlatan darbesini aldım .
Bana haytın acılarıylada yaşanması gerektigini anlatan biri var şu an ama çok geç cıktı karşıma
Umutsuz bir anda karşılaştım onunla bana ALLAHIN herşeye caresinin oldugunu anlattı benim tek istedigim susmaktı yıllarca yada kimseyi görmeden konuşmadan duvarlara hapsetmekti kendimi istedigim insanlardan kopuk hayata devam edmek çok kötü bunu ben yaşıyorum başka kimse yaşamasın ...
Belkide bunları okuyan diyecektir bune ya deli sacması bunlar olurmu hiç evet olur hayatın gerçekleri bunlar şimdiki yaşadıklarım beni bir nebze hayata baglasada insanlardan hala uzak kalmak yada onlardan güven almadıgım zaman konuşmak bile beni korkutuyor ..
Benim birazda olsun hayata tutunmama vesile olan ve doğruyu bana ögreten çok geçde olsa karşıma cıkan canım arkadaşım adı bende saklı olan ve YÜCE ALLAHIMIN bana gönderdigi kişiye nefes aldıgım sürece minnet borcluyum...
Hayata devam edebilmek yada tutuna bilmek umut dolu olmak insana güç veriyor ama istediklerini yapamamak hep hayal kırıklıgı oluyor kim istemezki cırpınıp kendine gelmeyi ölene kadar birşeyler yapmayı çevresine faydalı olmayı ..
İsteyerek okuyor insan başarıyor bir yere geliyor ve görevini yerine getiremeden ya bir şerefsize yolu düşüyor yada genç yaşında dönülmesi olmayan bir hastalıgın pencesinde buluyor kendin işte buda yanlış ortamlar yada hatalı seçimlerden hayatı yanlış tanımada meydana geliyor..
Geriye bakıp keşke demeden yaşamak en güzeli yapabilene...
İçimden geçenleri yazıya dökmek beni bİrazda olsa rahatlatıyor beklkide dile getiremedigim herşey burada yazılara dökülüyor bu dünyada zevk alarak mutlulugu huzuru doyasıya yaşayanlar varmıdır? Kimbilir ben hep acısıyla dolu oldugum için yada başkaları gibi yaşamasını beceremedigim için dünyayı hiç sevmedim hemde hiçççççç......