dene-me dedin ama denedim bile!
İçimde kocaman bir deprem…ağır hasarlı bir kalp, soluğu kesilen bir akciğer.yok, sigaradan değil inan, o bile başaramadı beni boğmayı bugüne dek.
Yıkıntılarımın arasında dolaşmaya kalktım, nereye temas etsem kan sıçradı üstüme.
Durdum, dinledim…her kafadan bir çığlık, yok bu kadarını kaldıramam, bu kadarı bana bile fazla inan.
Şimdi yazdıklarıma baktım da ‘’inan’’ç sorunu mu yaşıyorum acaba?
Neyse işte…
Konumuz bu değil, konumuz yok aslında, konusuz-konuksuz bir iç döküş bu.
Ben daha önce iki deprem yaşamıştım zaten, yıkıntılara, yıkılanlara alışığım.tamam kanıksadım diyelim ya da demeyelim bişey, öyle dağınık kalsın duygu ve düşüncelerim gibi.
Yani bu boğulma ve boşluk hissini tanıyorum esasen.düşmenin utancını ve acısını da.
Düş-mek kelimesini hecelerine ayırınca böyle, anlam kazandı gözümde şimdi.evet evet
Her düş bir gün mastarını bulur, öznesi de yalan olur,
Aklında kalan düştüğünde hissettiklerindir.giden gider, hissettiklerin hep seninle kalır.oysa önce onların gitmesini isterdim lakin söz dinlemiyor duygular, varsa yoksa kendileri.nasıl bir bencillik içerisindeler böyle!
Yok, kızmıyorum kimseye.bugün kızma modunda değilim.
Bugün kendime dışardan bakmayı deniyorum.Hay Allah!
İnanmayacaksın ama dışardan bakınca da hiçbir kusur bulamadım kendimde!
Yine dağıttım konuyu!
Yooo, konu yoktu ki!
Neyse…
Seviyorum bu lafı. İstediği paragrafa atlama özgürlüğü veriyor insana.
Uyumayı denedim unutmak için.denedim evet.başaramadım…
İçimdeki isyankarları uysallaştırmayı denedim, o da olmadı.
Ben uysaldım ama.
Gözlerim hele…bir noktaya sabitlenip kaldı.kimsenin göremediği şeyler gördüm o hizada.
Sonra kalkıp bir sigara yaktım.
Sonra tekrar kalktım bir sigara yaktım.
Sonra tekrar tekrar kalkıp sigara yaktım.
Arada da birkaç bardak su içtim.soğuk su iyi gelir üstüne diye.
Hiçbiri iyi gelmedi.
Tatlıya sarıldım.
Tatsızdı.
Üşüdüm, oysa kombi en son ayarındaydı.
Nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum.
Uyandığımda göğsümde bir sancı vardı.hala da var.
Kabanımın en üst düğmesini de ilikledim, geçmedi.
Üşütmüş olma ihtimaline ve kabanıma sarılıyorum şimdi.
Sana sarılamadığım için…
Hep…sevgimle!
YORUMLAR
İçinde bir yangın bir feveran... bunu da mizah katarak anlatmışsın ya bir değişik oldum. Şöyle bir tablo düşün yanağı-dudağı gülen gözlerinde bin hüzünle ağlayan. sonra o tabloya isim ver...
işte öyle okudum . İyi ki varsın deli kız iyi ki... sevgilerimle.
deniz-ce
sağol neclam...
ben böyleyim işte...mizahi yaklaşmayı seviyorum hayata.sanırım hayat da beni seviyor:)))
fikrini değiştirmez umarım:)
NÜS
ressam12
çok acıttı canımı üstelik
yaktın
yıktın be bacım ya
hani denemeydi
ciğerimi söktün be bacı ...
çooook takdir
ve de gururla
tebrikler
tebrikler
( narsistlik bilem yakışıyoo yaaa )
deniz-ce
boşver arada yansın ki soğuduğunda kıymetini bilelim de mi:)
bi de başlık şöyle oldu ressamım 12im:)))
deneme yazıyo ya
iyi dedim yani bende ters etki yapar bu emir kipleri direk denedim yani:)))
ilk fırsatta bakıcam seninkine.