- 1337 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
seni sevmek
bence seni sevmek çok büyük bir yanılgıdır,susuz kalmaktır çöllerde,aglamaktır,çogulda yanlız kalmaktır,en çok özledigim şey bugday tarlalarında açan gelincikler, seni onlardan daha çok özledigimi farkettim, niçin diyemedim kendime sessizce kabullendim seni sevmek neyse onu yaşadım.belki yanlız kaldım korktum sözcüklerimden anlatamadım,sizce bumu yanılgı sevda bumu yoksa şiirler bunun içinmi anlamlı , bunun içinmi hüzün var.öyle işte seni sevmek ötelerde bir şeyleri düşlemek tümce evli kadınların yatak odalarında olan,köhne toprak damlı dogu evlerinin miskinliginde korkulan korkulardan.senden hatırlanandan yalandan dolandan bu ülkenin erkekcil sokaklarından.bence seni sevmek yaşamdan kopartılan bir şey ,geldiyence gelinemiyen tutulamıyan ellerinden rutubet mahzenlerinden yanlızlıgımın seni sevmek ölüme inad gülümserken soyunup dökünen rezilliklerden hatırlıyabildigim korkunçlugumda ,dedimya bugday tarlalrından ansıdıgım çocuklugum .kapitalizmin yosma dişiliklerinden uzak durmalı ruhum ,işte seni sevmek onun için çok anlamlı,saçlarını tütseyip hüzünlenmek yoklugunda.tükenmek patikalarında güncenin.ölmekten öte ölümün içinde.ölümün içinde sensizlik var bilirsin delice tutkularında yoklugunun gel dessemde gelmiyecekken sen,işte dedimya yanılgım seni sevmek sen başkasına nikahlı sevdası dişi soyunmaların özlemselligi ,sen gecede aranan umud.bilmiyoruki,sordugum ondan yanlızlıgıma ,bumu yanılgı.artık ırak durmalı keyf kapitalizmin sahte ışıltıları ,arsız asalak karmaşaları..yazılamıyan şiirlere inad.dedimya seni sevmek..en gerçekçi yanılgı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.