- 721 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIŞIN ÖLENLER ÖKSÜZ SAYILIR MEZARDA
AĞIDINI BİLE YAKAMAZSIN DOĞRU DÜZEN.AĞLASAN GÖZYAŞLARIN KİRPİKLERİNDE SÖZLERİN BOĞAZINDA DONAR KALIR.İKİ KELİME VEDA EDEMEZSİN.
ŞÖYLE YATIPTA TOPRAĞIN ÜSTÜNE,YATAYIM DESEN YATAMAZSIN .SENDEN ÖNCE KAR BEMBEYAZ ÖRTMÜŞ OLUR ÖRTÜSÜNÜ.NE GÜL OLUR DİKİLECEK NE PAPATYA ELİNDE.ELİN KOYNUNDA KALAKALIRSIN ÖYLE.TİTRERKEN BACAKLARIN SOĞUK ACINDAN ÖNCE BUZ KESER YÜREĞİNİ.
KIŞIN ÖLENLER ÖKSÜZ SAYILIR MEZARDA.BIRAKTINMI EMANETİ YERİNE,BAHARI BEKLERSİN ARTIK İSTEMEYEREKTE OLSA.BATA ÇIKA DÖNERSİN ,BELİNE KADAR KAR.ARDINA ZOR BAKARSIN.
DAHA SAATLER GEÇMEDEN KAR SARIVERMİŞTİR NE ÇABUKTA RAHMETLİYİ, KOYNUNA.KIRK YILLIK DOST GİBİ.SEN ,EL OLURSUN ARTIK.
SESLENSE HAYKIRACAK
KALKABİLSE YERİNDEN,KOŞACAK
__DURUN !diyecek. _Gitmeyin
__BIRAKMAYIN BURADA BENİ.
ÇARESİZ,İŞTE ÇARESİZLİK BU DEĞİL Mİ ?OYSA YAŞARKEN NE ÇOK ŞEYİ DERT ETMİŞİZ KENDİMİZE.NE SIKINTILAR YÜKLEMİŞİZ.NE BOŞ ŞEYLERDE ÇARESİZ GÖRMÜŞÜZ KENDİMİZİ.HEPSİNİN SONUNDA BİR ÇÖZÜLÜR YANI YOKMUYDU?HANGİ PROBLEM ÇÖZÜLMEMİŞ ,GÜNÜNDE ASILI KALMIŞ? GERİYE DÖNÜŞ İMKANI OLSAYDI, ÇARESİZİM DENİLİRMİYDİ ?
HER YAĞAN KAR TANESİ,ACINIZI BİR KERE DAHA ARTIRIR.ÜZERİ AÇIKTA KALMIŞ,ÇIRILÇIPLAK BİR ŞEKİLDE BETON ÜSTÜNDE YATARKEN ÜŞÜDÜĞÜNÜ SANIRSINIZ..HER YAĞMUR ,SELİNE KATIP GÖTÜRECEK,HER FIRTINA BİR KOLUNU BACAĞINI KOPARIP ALACAKMIŞ GİBİ GELİR.
SİZ KOŞMADIMMI SANIYORSUNUZ BENİ HİÇ?BİR ELİNDE YÜNLÜ BİR PALTO BİR ELİNDE ŞEMSİYE MEZARLIK BAŞINA.HER KIŞ MEVSİMİNDE OTURUR BULURDUM SESSİZLİKLERİN İÇİNDE KENDİMİ SESSİZCE.SİPER EDİPTE SIRTIMI MEZAR TAŞINA ,BAŞINI DİZİME YASLANIR SANIRDIM.BUZ KAPLI MERMERİ ÖPERKEN ISITTIKLARIMI SANIRDIM KAYBETTİKLERİMİ.
PAPAZ OLMASAM MEZAR BEKÇİSİYLE GELECEĞİM HER YAĞMUR HER KARDA.PAZARLIĞI OLMAZ BU İŞİN BİLİRİM.GERİDE KALANLARA SESLENİYORUM.KIŞIN ÖLMEYİN.SIKIN DİŞİNİZİ.BAHARI BEKLEYİN.YÜREĞİMİ ÜŞÜTMEYİN.ÜŞÜTMEYİN ARTIK YÜREĞİMİ. ......
GÜLNUR ATEŞOĞLU 02/2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.