YORUMLAR
Pes be Hocam, İyiki bu zamanda değiliz , yoksa Rum meyhaneciyi de erğenekkon'dan içeri aldıracaktınız.. Çok güzel ve çok ilginçti ,elinize sağlık. Saygılarımla.
Kemnur
Hadi bakalım, dört ayak üstüne düştü yine, Paşazade. Yine sürüklemişsiniz, hocam. Kaleminiz daim olsun. Ayrıca; siz de benim gibi ani sinir patlaması yaşıyorsunuz, anlaşılan. Ben olsam, siteyi yakardım. :))) Saygılarımla
FARQİN2101 tarafından 2/29/2012 11:12:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Siz yoksunuz diye yazı sayfasına gece bakmadım. İlk sizi okuyorum,belki sizin yazınızı görmeyeceğim için girmedim. Kalmanıza sevindim. Bir çok yazı yazdım, biri bile mi seçkiye girmez, düşününce ben de hiç yazmayayım diyorum bazen. Seçmeyenler sağolsun..
Tebrikler,yine beğenerek okudum,
selâm ve saygılar..
Kemnur
SAYGIDEĞER DOSTLAR, 26 ŞUBAT GÜNÜ YAZIMIN SEÇKİYE GİRMESİ VE SONRA İNDİRİLMESİ ÜZERİNE ALINGANLIK GÖSTEREREK YAZI YAZMAYI BIRAKTIĞIMI YAZMIŞTIM... YAZIMLA İLGİLİ DURUMUN TEKNİK BİR ARIZA NEDENİYLE OLDUĞUNU ÖĞRENDİĞİMDEN, BİRAZ DUYGUSAL DAVRANDIĞIMI ANLADIM... VELHASILI KELAM, YAZMAYA DEVAM... SAYGILARIMLA
NOT: YUKARIDAKİ ANEKDOT ÖZGÜN DEĞİL, YAZILMIŞ BAŞKA BİR ÖYKÜDEN ESİNLENEREK (AZICIK DA ADAPTASYON YAPILARAK= RUM PATRON TİPLEMESİ)YAZILMIŞTIR...
.
kemnur tarafından 2/29/2012 1:18:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
bu sefer yazınızı okumadan yorum yazıyorum. okuyunca yine yazarım. yahu bu sanal alemde, anlamadan kurulan, gönül bağı ne çabuk kopabiliyormuş böyle. yani siz gitmiş olsanız ,ben sizi nasıl bulabilİrdim veya kimlere sorabilİrdim. size, işte bundan korkarak telefonumu yazdım . bak hocam, insan zaten etrafındaki binlerce hemcisinden sadece birkaç tanesinden hazzediyor. bunu ,yani kafasına uyanını ,yakaladığını zannedip bir anda kaybetmesi, hiç güzel değil.dün gece, sizin aramanızı bekleyerek sabahladım . bugün ise ilk işim sayfanızı açmak oldu. yazınızı görünce ne kadar sevindim bilemezsiniz.
sayın hocam, bu kadar yer ettiğiniz ,hatta yapıştığınız bu sayfada siz olmazsanız ben ve bir çok yazar daha olmaz diye düşünüyorum.
hoş geldiniz gönlümüze. saygılar sevgiler size olsun HOCAM.
Kemnur
felekten birgece çaldılar paşaya da beleş zaten ağa ya beleşolcak değilya paşayada beleşoldu rumca konuşmalar çok güzeldi yazmanıza sevindim tebrikler
Kemnur
Değerrli Kardeşim.
Bu seferki bölümde bir maraza çıkmamış. Rum patron tiplemesi oldukça güzeldi. Adamın Paşa'yı asker paşası sanması bana unutmuş olduğum bir anıyı hatırlattı. Aynıyla vaki olan bu anıyı yarından sonra okursun inşallah. Selam ve saygılarımla.
Kemnur
"bizi okumaktan yoksun bırakmadığın için teşekkürler Abim...."
Dizinin başından beri ilk kez paşazade nın yüzü gülüyor. Paşa ya ve Paşazadeye Yarasasın diyorum afiyet olsun.
Her zaman ki gibi harika bir yazı okuttun. Yüreğine ve kalemine sağlık....
ABİM EN DERİN SAYGILARIMLA...
Kemnur
AYSE 09
neyse düzelmiş ya çok mutluyuz inanın
hocam geçmiş olsun desek yeridir herhalde çok şaşırdım ve de üzüldüm...neyse ki hallolmuşa benziyor...selamlar
Kemnur
gönlünüze sağlık, okuyucularınızı kaleminizden mahrum bırakmadığınız için teşekkürler...
Kemnur
çok sevindim kurban alışkanlık yaptım..... seni bir kez okumazsam inan çok üzülürüm..... birde paşazadenin senden başka kimsesi yokki....sayfalara yakışıyorsun..... sevgiler saygılar