- 1531 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kar Tanesi "Sevdam"
Gün sabahında tane tane yağıyordun. Kapkara yerleri, yolları beyazlarla süslemek sana yakışıyordu. Ey kar sen ve sevdam gideli ne kadar oldu? Kaç gün geçti, kaç hafta? Sayamadım. Bana yüzyıllar geçmiş gibi geliyor. Son anda sen giderken eridiğinin suyunu sevdam giderken gözlerinin buğusunu bıraktı. Şimdi sis içinde bütün dünya. Çiçekler gözyaşlarını içti. Ben onları ne kırağı ne çiy sandım. Oysa hepsi benim duygularımla ıslak.
Sevgilim özlüyorum seni. Sen gideli bir balta indi, içimden bir ağaç köküyle devrildi. Gözlerimin dalgınlığından belli değil mi, içim kanıyor. Özlem bir bulut gibi sarıyor beni, kuşatıyor. Seni sevmek bir sonsuzluk gibi büyüyor içimde. Haftanın her gününe, geçen her saate senin adını verdim. Senin adınla başlıyor günler ve haftalar sen varsın içinde geçip gitse de giden zaman.
Özlem kar taneleri gibi yağıyor üstüme. Uzattığım ellerime değen zerrecikler yüreğime vuruyor. Gecenin karanlığında bir başınayım. Uykularım bölük pörçük. Bütün rüyalarımda sen varsın. Gözlerim kapanır kapanmaz gözlerin yaklaşıyor. Sonra bir rüzgâr alıp seni, benden uzaklara götürüyor.
Geceler boyu sabahlayıp uğruna, boşluğa düştüğüm sevdiğim, bir tanem, gözbebeğim.. Yüreğimden mühürlendim sana.. Şiirler havalanıyor kuşlar gibi, şarkılar ağlıyor yokluğuna. Sevgilim hayatı sende buldum. Her kar tanesi gibi avuçlarımda eriyerek bedenime sızıyorsun.
Bir karlı günde gittin. Yoksun, ben tek başımayım. Bu nasıl özlemdir, kendi gövdem ateşten bir gömlek. Olsaydın bu kar soğuk da ısınırdık. Ancak yoksun. Kim bilir belki bir kar yağışında değil, bir ilkbahar güzelliğinde yine bakışırız. Göz göze. Öyle garip bir his ki bu, yokluğunla gitgide gerçeklerimin içinde yerleşmiş olmana şaşıyorum. En az ben inanıyordum böyle olabilme ihtimaline. Belki de ondandır bunca şaşkınlık?! Çünkü beklentisiz sevmek hem hayal kurarak hem de hayal kurmadan kendi içimde taşıdığım sessiz sevdalı bir sırdır bu. Kim bilebilir belki de sen ve ben kendimizden daha çok bu sırrı seviyoruz.
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Sevda kar özlem...umut.. Kar üşümeyi anımsatır tüm güzelliğine tüm beyazlığına ve saflığına rağmen.. Yazınızı okudum.. Sevdanıza gıptayla baktım ne güzel bir sevda dedim.. Ne güzel bir sevmek..Ve karın soğukluğu sımsıcak bir sevda aktarımı oldu beyazlığı ve saflığıyla.. Ve umut ve ilkbahar güzelliğinde tekrar buluşmayı istemek.."Kim bilir belki bir kar yağışında değil, bir ilkbahar güzelliğinde yine bakışırız" ne güzel bir ifade ne kadar canlı sevda baharın cıvıltıları gibi kutlarım kalemi.. güzel bir yazı okudum hemde çok güzel sevdaya dair.. Dilerim ilkbaharada kalmaz bakışlarınız.. Ve yaşanılası bu sevdayı doyarsınız sınırsızca ve sonsuzca.. Yazınızda bende kalanlar ve hissedişlerimi paylaşmak istedim... Saygılar...
Bedri Demirpençe
Değerli yorumunuz için teşekkür eder başarı ve yaşam mutlulukları dilerim.
Saygılarımla
Bedri bey kışı kar tanesini sevdaya boyayan yazıyla hoşgeldiniz...Şiirsel anlatımla yeryüzünü güzelliğe, saflığa boyayan kar tanelerinin seslerini duydum...
İçten duygularla yazlımış yazıyı ve yazarını tebrik ediyorum, sevgiler...
Bedri Demirpençe
Sahifeye yorumunuz renk katmıştır.
Okuyup değerlendirmenize teşekkür ediyorum.
Saygılarımla