- 729 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CAN BABAMM
BABAMA ÖZELDİR..
KALEMİ ELİME ALIPTA YAZMAK İSTEDİĞİM OKADAR ACILARIM VARKİİ.BUNU SATIRLARA DÖKMEK BİLE ZORRR.ÇÜNKÜ BİRİNİ YAZARKEN BAŞKA BİYERDEN DİĞERLERİ DEPREŞİR.ONUN İÇİN SAÇMALAYABİLİRİM.CAN BABAM BENİM BÖLESİNE YALNIZLIĞI SEÇMEM SENİN ZAMANSIZ GİTMENDEN OLDU.TANIYAMADAN SEVMEYİ SENDEN DİİL SENDE ÖĞRENDİM.DÖRT BEŞ YAŞLARINDAYKEN GİDİŞİN HALA İÇİMİ YAKAR.BANA ŞÖYLE YAP BÖYLE YAP DEMİŞTİN DİYEMEYECEĞİM AMA BENİ YALNIZ BIRAKIŞIN ZATEN NELER SÖLEDİĞİNİ APACIK ANLATIYOR.YALNIZLIK İNSANI ÖLESİNE YOĞURUYORKİİİİ...........
BEN BÜYÜDÜM BABA..BİDE OĞLUM VAR TAM 14 YAŞINDA.KİMSESİZ BÜYÜMEKTE VARMIŞ HAYATTA..UMUTSUZCA YAŞAYARAK ,SEÇME ŞANSIN OLMADAN ,RÜZGAR NEREYE SAVURURSA KISACASI UMUTLARI OLMADAN..ÖLE OLDUĞU İÇİNDİR YA OĞLUMA SENİN ADINI VEREMEDİM BEN ONA UMUT DEDİM BABA..UMUDUMUZ OLSUN DAHA HAYATA BAŞLAMADAN UMUDU BULSUN DİYE.ANNESİ BAZAN KIZIYOR UMUTA AMA BEN BİTÜRLÜ KIZAMIYORUM.ÇÜNKÜ BABAM BANA KIZAMADIKİ.OĞLUMA KIZAMADIĞIM GİBİ SEVGİMİDE BELLİ EDEMİYORUM ÇÜNKÜ SENİN BENİ SEVDİĞİNİ HİÇ HATIRLAMIYOMKİİ.TÜRKÜLERDE FİLMLERDE DUYUYOM BABA KELİMESİNİ HER SEFERİNDE İÇİM TİTRİYOOO.AMA ŞUNU BİLİYOMKİ BENİM GİBİ SEVDİYSEN..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.