YORUMLAR
Merhaba
Site yönetimin tavrını paylaşırsanız en azından bizde nerede keyfi davranış sergilemişiz bilelim. Zira söyleminiz ucu açık bir itham gibi görünüyor. Ve biliyorum ki bize sormadan ve cevabını öğrenmeden böyle bir ithamla başbaşa bırakmayacaksınız.
Saygılarımla
ANSIZIN tarafından 2/28/2012 10:22:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
ANSIZIN
Öncelikle konunu sizi üzmesine üzüldüğümü belirteyim. Zira site içerisinde saygı duyduğum üyelerimizden birisiniz.
İlgili üyelikler mükerrer üyeliklerden dolayı iptal edilmiştir. Malum daha önceden alındığı tespit edilen üyelikler yüzünden. Bu konu da yapılacak tek şey ilgili üyelikler kimlik onaylı üyelik yaptırırlarsa elbette üyelikleri onaylanır. Yani bahsini ettiğiniz durum size özel değildir. Genelde uygulanan uygulamadır.
Tarafımıza gün içerisinde o benim kardeşim. Bu benim çocuğum bu benim komşum vs vs gibisinden çokca üyelikler gelmektedir. Ve bunları elimizden geldiğince süzgeçten geçirmeye çalışıyoruz. Yoksa bu tür mükerrer üyeliklerin üstesinden başka nasıl gelebiliriz?
Günün şiiri ve yazıları için yeni bir uygulama ve sistem düzenlemesi yapılmaktadır. Bu bir hafta zaten bu yüzden sağlıklı seçimler yapamamkla birlikte güne gelmelerde sorun yaşanmaktadır. Hatta bu durumla ilgili güne gelen başka bir üyemizin belli bir saat sonra günden yazısı kalkıp başka bir yazı güne gelmiştir. Bu üyemize her ne kadar teknik bir sorun olduğunu söylediysekte bir türlü anlatamadık ve sanki kendisine kasıt varmış gibi düşünmüştür. Elbette bu tür durumlar istenmeyen ama olması muhtemel teknik sorunlardır. Böyle durumlar da anlayışlı olmak ve konuyu ehil kişilere sormak en doğrusu olacağı gibi teknik sorunun çözüldüğüne inandığımız için duyuru yapma gereği hissedilmedi. Sizin günün yazısı olmak gibi bir kaygınızın olmadığını zaten biliyorum. Bırakın aklımıza bir üyemizi kırmayı. Bu tür düşünceleri bile geçirecek vakte sahip değiliz.
Saygılarımla
Kemnur
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
ANSIZIN
Öncelikle bu site nüfus idaresi müdürlüğü değildir. Böyle bir müdürlük olmadığımız gibi bizim sorgulama sistemimiz yoktur. Üyelerin bize gönderdiği bilgileri https://tckimlik.nvi.gov.tr/ sitesinden sorgulatıyoruz. TÜM TÜRKİYE BURADAN SORGULATIYOR. Yani bizde sizin sorgulattığınız yerden sorgulatıyoruz! Eğer sorgulama yaptığımız yer bize bilgiler yanlış hatasını veriyor ise bu bizim sorunumuz değildir. Ya sizin gönderdiğiniz bilgilerde sorun vardır. Ya da ilgili sisteme kayıtlar girerken yanlış girilmiştir. Ya da kimliğinizde ki bilgilerinizden biri veya bir kaçı yanlış yazılmıştır. Ayrıca ilgili sistem bize yanlış dediği zaman ne yapmamızı bekliyorsunuz? Hatalı olan bir bilgiyi doğrulamayacağımız gibi kimlik onaylı üyelerin kesin kimlik onaylı olduğu konularda düşüncelerde şaibe bırakmak istemeyiz. Doğru bilgileri göndermek ve doğrulatmak üyenin yükümlülüğündedir. Zaten Kemal Bey'de sorunun bizde değil. Nüfus idaresi sisteminde olduğunu belirtiyor!
Diğer yandan Kemal Bey
Siz yine kimlik onaylı olarak başvurunuzu yaparsanız başka bir şekilde doğruluğunu kontrol edelim.
Saygılar
ABİM TÜM YAZILARINI SEVEREK OKUDUM HEP. BU YAZINI ÜZÜLEREK OKUDUM...
BEN SENİN YAZILARINI OKUMAK İSTİYORUM...
BENİM GİBİ BİRİNE BİLE ÖYKÜ YAZMAYI TEŞFİK ETTİREN SEVDİREN ABİM.
SEN NEREDE YAZARSAN YAZ BEN ORAYA GELİP SENİ OKURUM OKUYACAĞIMDA...
SEN KALEMİ SIKMADAN YAZANSIN...
PAŞAZADEYİ BİLE KENDİ YANIMA ALIP ADAMIN DER GİBİ OLDUM, HER SABAH YENİ FIRINDAN ÇIKMIŞ ÖYKÜNÜ OKUMAK İÇİN SABIRSIZLIKLA MONÜTÖRE BAKTIM....
ABİM, KAÇ AY OLDU BİLMEM AMA BU SİTEDE ÖYKÜ KONUSUNDA İLK YARDIM İSTEDİĞİM İNSANLARDAN BİRİSİN SEN. BANA SIRT ÇEVİRMEYENLERDENSİN KİBİR YAPMADIN YOL GÖSTERDİN UNUTMADIM. AMA BEN YAZMAKTAN ÇOK SENİ OKUMAYI DAHA ÇOK SEVDİM.
DÜNE KADAR KLAVYEDE NEREDEYSE KALVYEYİ TUŞLAYAMAZKEN CÜMLELER KURMAYA BAŞLADIM SENİN SAYENDE YORUMLARININ DESTEĞİYLE...
YORUMLARINA BOŞUNA ONUR DUYDUM DİYE İŞ OLSUN DİYE YAZMADIM...
SEN Kİ KALEMİ YAŞAMIN İÇİNDEN GERÇEKLERİYLE SUNANSIN...
SEN YAZ YETERKİ DEFTER ÇOK.... YETER Kİ BU KARDEŞİN OKUSUN...
ADRES VERKİ BU KARDEŞİN(OĞUL) HEP SENİ OKUSUN....
UMARIM YETERİNCE BÜYÜK HARFLE YAZMIŞIMDIR....
ABİM EN DERİN SAYGIMLASIN HAR ZAMAN......
DİLEK YILDIZI tarafından 2/28/2012 6:35:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
DİLEK YILDIZI
AMA ŞİMDİ ANLADIM Kİ ASIL KEYF YAZMAK...
HANİ YAZ KARDEŞİM DERDİN HEP...
SEN
KALEM ÖMRÜ UZATMAKTIR YAZDIKÇA YAŞADIKÇA GERİYE BİRŞEY BIRAKTIKÇA....
BEN OĞLUN YAŞINDAYIM ABİSİN ÇÜNKÜ SENİN YAZILARINI OKURKEN SENLE KARDEŞ OLDUM KALEMİN BENİ EVLAT ABİ ETTİ...
NEREDE YAZARSAN YAZ BEN SENİN KALEMİNDEN OKUMAK İÇİN BKALEYECEM AMA
sakın bana ilginiz beni mutlu etti hoşçakalın demeyin..
vallahi kızarım ha..
ne demek şimdi bu..
üstadım açıklama yapmak zorundasınız..
hemen bekliyorum..
şimdi
Kemnur
Kemnur
hayırdır kemal bey kim istemiyor yazı yazmanızı olurmu ya neye istinaden istemiyorlar saçmalık yazın siz biz okumak istiyoruz
galata köprüsünün altında etmi yenir paşam balık varken
güzeldi bu bölüm ama bitmesin ltfen
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Kemnur
Paşazadeye yine bir umut ışığı doğmuştu... Kutluyorum yazınızı gönülden. Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
(Üzüldüm Üstad'ım... Hayrola... Kalem akıcı oldukça, yazacak mekan bulunur da. Böyle birden bire anlayamadım.)
Kemnur
cetrefilressam
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
yazan kaleme defter çok bulunur sayın yazar. Siz bize yolu tarif edersiniz, biz sizi takip etmeye devam ederiz. Yeterki yazmaktan vazgeçmeyin.