- 694 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANIN SEÇİM HATASI
İnsan neden varedilmiştir yaratılış sebebebi nedir ? Yaşadıgımız hayat bizlere büyük bir sorumluluk vermiş ama bizler bunun farkına bile varmadan yaşayıp gidiyoruz..
Doğruyu yada yanlışı secmek elimizde ama bizler hangisidaha kolaysa o yolu seciyoruz yanlışda olsa bizim seçimimiz oluyor..
Hayatımızın hatasını yaptıgımızı anladıgımızda çok geç kalmış oluyoruz ama nafile geçmiş olsun artık dönülemez geriye...
Keşke dememeli yaşadıgımız ne varsa iysiyle kötüsüyle yaşanmıştır artık elden bir şey gelmez...Sadece yıpranmış yada dert sahibi olmuş bir yıkıntı haline gelir insan karşısındaki kişilerde daima yanlışa sürüklerse işte o zaman iyce kopar hayatla iplerin bilemezsin bile..
Hepimizin hayatı yaşam tarzları farklı kimisi vardır en güzel doğrular öğretilerek yetişir.. Kimisi vardır hayatı kolaylaştırılmış ama iyi kötüyü yanlışı bilmeden yetişir işte onun vay haline hayatı herzaman hatalarla doludur.
Hep bir cıkmazda dolanır durur ama çıkış yolunu bulamaz dert sahibi olmuştur artık
hayat ne sunuyorsa ona boyun eğmekten başka cıkar yolu yoktur..
Oysa birazcık ögretselerdi hayatın doğruluk dürüstlük üstüne kuruldugunu belkide kanmaz yalan sözlere yada iki yüzlü insanları daha iy tanır ...
İnsan hayatta yanlış seçimler yaparakta kendini yok edmeyi başara biliyor.
En acı şekilde öğreniyor hayatının yanlışını doğruyu bulmaya uğraşıyor ama yinede yalnız bırakmıyorlar yaptıgı yanlış yada hata digerlerine göre dogru oluyor...
Daima bir arayış içine giriyor insan iyi dogruyu yeniden öğrenmek kendini daha iy yetiştirmek istiyor .
Hayata hiç hatam yanlışım olmadı diyen doğru söylemez çünki hepimizde yanlışa sürüklene biliyoruz belkide bunun farkına fardığımızda kimi zaman çok geç kalmış yada daha başındayken anlaya biliyoruz...
Bazılarımız yaşamayı eylence sanıp kapılıp gidiyor bazılarımızda sadece kendisini suçlayıp sorguluyor bunun sonuçlarına sadece kendisini suçlayan katlanıyor...
İnsanın hayatını yaşam sitilini dünyaya getiren ANNE ve BABA belirliyor çocugun yetişme şekli nasılsa aynen öyle gidiyor doğdugundan bu yana yanlışlar içinde ise o çocuk hataya hazır halde büyüyor ve seçiminide yanlışlarla dolu bir yola çıkmakla hayata atılıyor...
Ya başka bir ANNE ve BABA çocuguna doğruyu yanlışı iyi ve kötüyü anlatarak büyütse işte o zaman hem aile hemde çocuklar daha iy yetişir ve faydalı bireyler olurlar bu kişilerde yanlış yayaplar belki ama yinede farkında oldularmı geri dönmek için çaba gösterirler...
Aramızdaki kopukluk oldugu sürece de bunlar böyle devam eder karşımızdakilerin umursamaz halleri bizleri daima tetikler iy olmak yerine herzaman yolumuz yanlışlara sapar...
Yapaçakları sadec yargılamadan söz hakkı tanımalı güven vermeli dinlemeli ki yanıbaşımızda bizi yanlış yaptıgımızda uyarabilsin anlattıgımız bir sorunu anlaya bilsinki doğruyu daha iy öğrenelim geri kalan hayatlarımızda hataya düşmeyelim.....
( DİLERİM YÜCE YARADAN BİZLERİ DAİMA HATAMIZLA KUSURLARIMIZLA AFFEDER).. ONDAN BAŞKASI SATEN YALAN......