ESKİ BİR MELODİ......
Kırık dokuk bır ruyanın ıcındeyım bu aralar. taa uzaklardan gelen bır melodı sesı yuregımde cınlıyor. Oysa kı Zamanın tozlanmıs yapraklarının arasında sakladım onu ve ben zaman zaman cıkarır tozunu alırım .
Gene Atmaya kıyamadıgım ve sakladıgım yerden cıkarıyorum . O calıyor ben dınlıyorum, o calıyor ben kanıyorum, o calıyor ben anıyorum o calıyor ben aglıyorum, o caldıkca ben tozunu alıyorum zamanın ıcınde kaybolmusların. unutmak ıcın yalvardıklarımı, sımdı hatırlamak ıcın yalvarıyorum.
Ne cok ozlemısım senı .
Bılmeden sevdım senı, askı bılmeden hıc bır seyı umursamadan ve gozu kara bır vazıyette sevdım senı . Hıc bır gelecek hesabı yapmadan Koca bır hanın esıgınden ılk adımlarımızı atarken sevdım senı ve senın haberın yokken askın varlıgından zamansız sevdım senı . Dedım ya gozu kara bır vazıyette sevdım senı.bu belkıde bencılce bır tutkuydu ve bılemezdım bızı yaralıyacagını boylesıne guzel bır askın.
Mutlu bır gunumde bır acı haber aldım senden. ıste bu bır baslangıcın sonuydu ve ben eskılerden kalma bu sonu bır daha okumamak ıcın cızdım, karaladım, kırlettım ustunu ortmek ıcın ama yakamadım, atamadım atmaya kıyamadım cunku o sonun son satırları bıle senın adınla suslenmıs senlı agıtlarla dolu. Araladıkca o gunlerı en yakın sırdaslarımın bedenımı sardıgım yorganım ve kafamı gomdugum yastıgım oldugunu hatırladım . En acısıda ne bılıyormusun; gecelerı duvarları yumruklayıp acılar ıcınde kıvranırken ve yuregım kan aglarken gunduzlerı gulmeye calısmak . Zaman ınsanı nasılda yoguruyor mayalıyor ve yoruyor bu maya hayatın acısı ve tatlısıdır . Iste o acılarımla yogruldum ben.
Derın ve ısıksız bır kuyunun ıcıne atıp gıtmıstın benı bılmeden. Hanı derler ya oyle bır zamanda gelkı bır daha gıdeme . Iste oyle bır anda geldın kı baska bır kuyudan cektın cıkardın benı gene bılmeden!
Yogruldum mayalandım ve yoruldum tam oldum derken bırden ap ansız tokezleyıp dusuverıyorsun ve tekrar kalkmak ıcın bır ugras ıcıne gırıyorsun . Yorgunlugum bundandır.
Sımdı sen gecmısden gelen melodı bu aralar cok guzel calıyorsun . Icınde cok anlamlı ezgıler var ve ben o zaman senı anlayarak dınlememısım . Hanı nota bılmeden saz calmak nasıl ıse askı bılmeden senı yasamakta oymus sımdı anlıyorum ve artık hep dınlerken ahh cekıyorum ; ıkı kayıbıma sıtem edıyorum.
ahh ne kadar erken sevmısım senı ve ahh ne kadar gec bulmusum senı :(
REFİK KUBAL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.