Azad
Her an her dakika nefretim artıyor sana , gidişine . Geçeceğin o daracık sokakların ardından kin kusacak toprak yüzüne . Bilir misin Kaç kere ahımı aldığını . Uykuda gördüğüm an seni şakaklarımdaki o ıslaklığı tarif edebilir misin ?
Edemezsin ya susarsın gururun düğümler dilini değil mi ? Hainsin , konuşamazsın .
Her yağmurun ardından buğulu kalan o camın üzerindeki damlayan su taneleri gibiydin sende
Çok yakınımda olmana rağmen farkedemezdin sevgimi . Ardından yine bir güneş açardı o hayatındaki vazgeçilmez esrarengiz kadınlar .
Yazık olurdu göremezdin .
Çünkü sen her arkana baktığında görmek istediklerini bırakmadığının farkına varamayacak kadar düştün her tebessümünle . Çünkü sen Kıymet nedir bilemeyecek kadar kördün göremedin hiç bir şeyi .
Diyorum ya yüzleşir insan hatalarıyla . Ya bu dünya gösterecek sana beni ya da ahirette karşılaşacağız çürümüş aşık ölü bedenler gibi . Ama yine geç olacak . Her geçen saniye her aldığın nefes haram olacak benden sana .
Kızıyorum ya kendime yalan değil . Aşkımı bir kuş gibi kendi avuçlarımla azad edecek kadar safmışım ya kızıyorum .
Ve sen hiç sevmeyeceğin beni yine benimle takas edecek kadar safsın biliyorum . Yine kızmalıyım bence Kendime çünkü seni bu sefer kalbimden Azad ediyorum ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.