- 576 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
sevgili hakkın sesi..
sizi okurken derinlere daamak zorunda kalıyorum..
bunun yapmak ise her defasında hoşuma gidiyor..
kendine göre uslubunuz çizgisinden hiç şaşmıyor..
gönülden tebrikler..
HakkınSesi
Hürmetle ve selamla..
Güzel bir öykü başlangıcı. Aslında öyküden çok roman formunda başlamış yazı. Belli ki uzun olacak. Bir iki yıl önce biraz daha felsefe ağırlıklı yazardım. Bir arkadaşım senin sıradan kahramanların yok mu diye çıkışmıştı:) Ben de aynı şeyi senin için düşündüm şu an. Senin derinden düşünmyen bir kahramanın olmayacak mı? Gerçi ben bir okur olarak okuduklarımdan memnunum. Senin okurken düşünmeye yönelten çalışmalarını seviyorum. Mektup çalışmalarındaki deruni aşk ve felsefe hemen bütün çalışmalarına sirayet etmiş durumda. Bu durum sıradışı birşeyler okumak isteyenler için güzel bir alternatif.
Kreatif bir kurgu yapın var. Yani kendine has söylemler ve nesir iskeleti oluşturmuşsun diyebilirim. Bana göre bir yapıtın olmazsa olmazı özgünlüktür. Konular ortak olabilir. Ama anlatım daima farklılık göstermelidir. Bir patatesi milyonlarca yazar anlatabilir. Ama kabiliyet anlatılmışı hiç anlatılmamış bir şekilde yazıya dökmektir. Sende bu var.
Uzatmayayım, seni okumak ufkuma iyi geliyor sayın yazar.
Kutluyorum. Saygılar.
Aynur Engindeniz tarafından 2/26/2012 1:11:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
HakkınSesi
Hürmetle daim..