- 2006 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DİL YARASI
Yaşadığımız hayatın içinden kendimize çıkışlar arar dururuz. Tek çıkışın belli olduğu bir hayat, ve neden o kapıları zorladığımızı bilmiyorum ! Elbette kolay değil , elbette mücadele etmek lazım çıkışa varmadan.. Lakin bazı şeylerle mücadele edecek tek şey sabırdır.. Hani ilacı zaman olan ve eczanelerde bulunmayan ve sardığı her yarayı hakkıyla saran o büyük kapatıcı.. Zaman!
Teslimiyet..
Tamamiyle hak edene olmalı diye düşünüyorum..İnsanın elini kolunu bağlayan tek şeyin adı SEVGİdir. Kalbi rabbine teslim eden de!... Ve yara alan tek yerimiz de kalbimiz değil midir?.. Ve yine rabbimiz değil mi tek iyileştiren de?.. Kul açar, gül sarar yaralarınızı dikenleriyle!..
Her yara iyileşir kapanır kaşına kaşına .. Kimisi de kaşıya kaşıya açar kendi açtığı yaraları . Bazı bünyeler kendisi sarar iken bazı bünyeler de destek bekler yanındakinden .. Yanınızda olanın farkında olun vakit çok geçmeden! Hiç görmedim! Siz gördünüz mü bir fayda el-den? El açıp geri boş çevirmeyenden başka?...
Tarağı olan kelini kaşısın ey insanlık.. Kendindeki kusuru görmeyen gözüm var demesin!
Dil dil ile bilenir unutmayın!.. Ağzınızdan çıkan bir kelime sizi yaşadığınız son güne kadar terk etmez.. Söylenmemiş her söz ise size son sözü söyleyebilme hakkını verir.. Benim gibi mesela.. Çok konuşurum hiç bir şey söylemem, çok susarım tek bir kelimem yeter. BİTTİ dedim mi biter!.. Anlayana da tek kelime yeter.. Sizce…?
Elin varsa dosta ihtiyacın yok tutun diğerine.. Durduk yere yazılmıyor demek ki onca boş lakırdı .. Demek ki tutunacak el de kalmamış sahiden… İnanmıyorum artık, doksan dokuzu neyse yüzüncü de aynıymış.. Ben başkayım diyenlere inanmayın eminim onlarında karaları başka yüzlerindedir.
Demem o ki;
‘‘…Başımı koyduğum yastığım düşman !
Her gün çevirmezsem boynum ağrıyor. ,,
Gömülün yalnızlığınıza , yatak döşek yığılın da, yığılıp kalmayın eliniz koynunuzda...
Dil yarası ağır olur, kalbi kalbe sağır eder. Düşünmeyin elalem ne söyler ne der… Kim bilir acıyan yanlarınızı ?.. Kaç kere sildiler gözyaşlarınızı?..
O gün diyecek sözü olmayanlar bu gün de kapasın çenelerini.. Kapatmıyorsa siz kapatın kara kaplıyı …
Bugün size acı veren her şey yarında verecek… Değişmeyen tek kural yaranı belli edersen zalimler darbeyi hep aynı yere vuruyor işte.. Bu dünyanın kuralı, hiç değişmeyecek…HİÇ DEĞİŞMEYECEK!!!
Seheryeli 22.2.12.
YORUMLAR
Kim bilecek daha neler neler bekliyor ikimizi
Belki de çok mutlu olacaktık tutsaydık dilimizi
Bu inat bu kapris bu kavgalar yıprattı sevgimizi
En acı sözler bile söylerken tutmadık dilimizi
Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol varki sevgi ve şefkattenmiş
Belki de çok mutlu olacaktık tutsaydık dilimizi
Tam aşkı bulduk derken nasılda kaybettik sevgimizi
Aşka doğru ilk adımlar ne ümitle doluydu
Seviyorum seni demek gönlümün tek yoluydu
Hasret bizi bekler sevmek bizi bekler
Koybolan tek biz değiliz bunca yıllık emekler
Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol var ki saygı ve sevgidenmiş
Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol varki sevgi ve şefkattenmiş
Dil yarası dil yarası en acı yara imiş
Dudaktan kalbe bir yol varki sevgi ve şefkattenmiş güzel anlatımın için tşkler