- 629 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ TARİHİ OKU YORUM
Hicreti Nebeviye’nin 60. Yılı.
Efendimizin torunu Hz. Hüseyin Mekke’dedir.
Iraklı Müslümanlardan 100 bin kişinin ismi kaydedilmiş olan bir defter, 150 mektup eşliğinde elçilerle birlikte Hz. Hüseyin’e gönderilmiştir. Mektuplar özet olarak şu mesajı içermektedir:
“Bizim imamımız önderimiz yoktur.
Bu mektup ve isimler sana ulaşınca yanımıza gelip başımıza geçmeni istiyoruz!
Senin emrinden çıkmayacağız!
Seni canımız ve ailemiz gibi koruyacağız!
Senin uğrunda her zorluğa katlanacağız!
Seninle birlikte gerekirse savaşacağız!”
Bu sözler bir yemindi.
En az 100 bin kişinin yapmış olduğu yemin!
Ayrıca Hz. Hüseyin’in vekili Müslim Bin Akil’e de aynı şekilde 18 bin kişi onun adına söz vermişti.
***
Miladi 1969-2011 yılları arasıdur.
Prof.Dr.Necmettin Erbakan Milli Görüş hareketini kurmuş, halkı maddi ve manevi kurtuluşa davet etmektedir:
“Milletimizin saadet ve selameti için!
Milli Görüşün başarısı için!
Yaşanabilir bir Türkiye için!
Yeniden büyük Türkiye için!
Yeni bir dünya için!
İslam Birliğinin kurulması için!
Bütün gücümüzle çalışacağımıza söz veriyoruz!..
Zafer inananlarındır ve Zafer yakındır!”
Bu bir yemindi.
Erbakan Hocam 42 yıllık siaysi hayatı boyunca her konuşmasının sonunda kendisini dinleyenlere bu yemini ettirmişti.
Türkiye’de bulunan il ve ilçelerde, verdiği konferanslarda, salonlarda ya da yurt dışında verdiği konferanslarında hep bu yemini ettirmişti.
Elini kaldırıp yemin edenlerin sayısını hesap etmek zor olsa da, en azından 25-30 milyon kişi olduğunu tahmin edebiliriz.
***
Hz. Hüseyin bu yeminlere inanarak ve görev bilinci ile Irak’a doğru yola çıkmıştı. Iraklılara sahip çıkmak amacıyla. Hem de aile ve akrabalarını da yanına alarak.
***
Ertbakan Hocam milyonların ettiği yemine inanarak, yarım yamalak da olsa, eline geçen her iktidar sürecinde Milletin kurtuluşu için adımlar attı:
Kıbrıs zaferi, Havuz sistemi, denk bütçe, kalkınma seferberliği, maddi ve manevi hamleler, Yeniden Büyük Türkiye’nin kurulması için gerekli altyapılar…
İslam ülkelerini bir araya getirip D-8’in projesini hayata geçirdi. Yeni Bir Dünya’nın altyapısı olarak. Dünyada sulh ve sükunu sağlamak, zulüm ve işgalleri önlemek, dünyayı dengeye getirmek amacıyla.
***
Hz. Hüseyin’in Irak’a doğru yola çıktığını haber alan mütegallibeler, gayrı meşru iktidarlarının tehlikeye gireceğini düşünerek harekete geçtiler.
***
Yeniden BüyükTürkiye ve Yeni Bir Dünya için atılan adımları gören Siyonist ve Haçlılar ile onların işbirlikçileri harekete geçtiler. Türkiye’de ve dünyada kendi iktidarlarının ve sömürü düzenlerinin tehlikeye düşeceğini hesaplayarak…
***
Hicreti Nebeviyenin 61. Yılı’nda harekete geçen gayrı meşru iktidar sahipleri, Irak’a gönderdikleri zalim bir vali eli ile, Hz. Hüseyin’e yemin ederek söz vermiş bulunan Iraklıların kahir ekseriyetini; kimine mal mülk, kimini şan ve şeref, kimine makam ve mevki vererek, kimini de güçlü ve kalabalık orduları ile tehdit ederek yeminlerinden caydırdılar.
***
Miladi 1997 yılından itibaren harekete geçen Siyonist ve Haçlı çevreleri ve onların işbirlikçileri, Türkiye’de atılmış bulunan bu dev adımların arkasında bulunan milyonlarca yemin etmiş kişilerin kahir ekseriyetini, kimilerine mal mülk, kimilerine şan şöhret, kimilerine makam mevki vererek, kimilerine de güçlü ordu ve silahlarını gösterip, galip gelmiş bir medeniyetle beraber olmaları gerektiğini telkin ederek, yeminlerinden caydırdılar.
***
Hicreti Nebeviye’nin 61. Yılı’nda kendisine yemin eden kitlelerin desteğini alamayan Hz. Hüseyin ve 72 aile efradı ve yakını, gayrı Meşru iktidar mensupları tarafından hunharca şehit edildiler, malları yağmalandı, aileleri söndürüldü. 13 Asır oldu, milyonlarca kişinin kanı aktı, Müslümanlar hala şokta.
***
Miladi 1997 ila 2011 yılları arasında, Erbakan Hocam tarafından temelleri atılmış bulunan Yeniden Büyük Türkiye ve Yeni Bir Dünya projeleri, arkasında yemin etmiş milyonlarca halk desteğini yitirdiği için, iptal edilerek Haçlı ve Siyonist çevreler ve onların işbirlikçileri tarafından zulüm hareketleri başladı.
Türkiye’nin zenginlik kaynakları iç ve dış rantiye merkezlerine akıtılmaya başlandı.
Erbakan Hocam tarafından atılan İslam Birliğinin temelleri sökülerek, Müslümanlar darmadığın edilerek, büyük bir işgal ve imha hareketi yürtüldü. Milyonlarca Müslüman hunharca katledildi, yüzbinlerce kadın kız ve çocuğun ırzına geçildi, zenginlik kaynakları yağmalandı, alt yapıları tahrip edildi, aşağılayıcı işkence ve katliamlar halen de devam etmekte…
***
İki tarih, iki olay.
İki tarihi oku yorum.
İki tarihi okuyun yorumlayın…
***
Erbakan Hocam, geçen sene bugün seni Hakk’a uğurladık. Sen görevlerini bıhakkın yaptın ve gittin. Allah sana rahmet etsin, Allah senden razı olsun…
Biz ettiğimiz yemine sadığız.
Sadığız diyoruz ama, yeminimizin son şartı “Bütün gücümüzle çalışacağız!” idi.
Hocam, işte bu son şartı düşünüyoruz da ürperiyoruz…
Ekrem Şama
ekremsama@