- 939 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Anlatmalıymış meger
O günlerden kalan hüznümle bi kaç nakarat şarkımla sana koşmaya başladım gene yaşamla ölüm arasındaki düşüncelerim gel-git aklım ve gözlerimin görebildigi kadar sen varsın dünyamda . Ne kadar istemesemde olmuyo en ufak sevgi sızıntısında deprem oluyo gözlerinden gözlerime ve yıkılıyo gönül dagım senden sakladıgım ıslak gözlerime kan doluyo ben benden çıkıyorum başka biri oluyorum ansızın yaşama küf tutmuş ekmek muamelesi yapan zengin hizmetçileri gibi oluyorum bir yanım küflü ekmek diger yanım senle dolu...
Belki olmamışlıgım yakıyodu içimi belkide sen kim bilir anlam vermek zor kaderin aklına ama ben gururlu biriyim hala sana sevdigimi söyleyemecek kadar utangaç ve gözlerine bakamayacak kadar korkak ve ugruna ölebilecek kadar cesur biriyim. Ama nafile olmayışını olmandan fazla sevdim . Kimse yadırgamasın önemli olmak bişeyi sevmek degilmi. bende tarifi imkansız deli mavi bişeyi sevdim işte bazen herşeye benzeyen bazen hiç bişey olan seni sevdim varlıgınla yoklugundaki siyahlıgı ve şarkını dinlerken içinden akıp giden okyanusları sevdim.
Ama hayatın şakası yokgülüm hayattan sır saklanmıyo ileriye dönük planlarına mutlaka katman gerekiyo şansızlılıgını ben eninde sonunda benimsin sanmıştım yaşamam sana baglıydı ki hala baglı hala herşeyde sen varsın benim yaşayıp yaşayamadıgım en büyük en güzel en coşkulu hayalimsin sen en büyük disiplin suçumsun . Ama olsun çektigim ceza hasretinse eger buna deger.
Hani herkesin bi şarkısı vardır duyunca yaşamadan koptugu onu alıp götüren ilk çıktıgı zamanlarda hep dinledigi ve hiç bıkmadıgı benim ondan bir sürü var hepsini yıllandıkça dinliyorum hergün bi tafarımı kesiyorum hasretinde söylenen şarkılarla ve beni sana belki hatırlattırır diyerek hep umutlandıgım ve hayatımdan kesitler içeren şarkılarım var . Sen yoksun ama seni sevmek var bundan güzeli ne olabilirki tabii ki sen.
Belki bi gün okumak zor ama hatırlamak kolay olucak seni bir keman gıcırtısında bilmem kimin bilmem kaçıncı senfonisinde adın geçmeyecek çünkü çünkü ben senfoni dinleyecek kadar kulak sahibi olamıyacaım ama ben hep hayatın arabesk köşesinde en cool sanatçıların en can alıcı şarkılarına hasretini ekliyecegim...
Sana isyan edemiyorum gelincigim sen benim bu koskoca şehirde tek umudumsun kim bilir belki yıllar sonrada bu şarkıları dinleyip adını kazıyacagım tarihimin sayfalarına ben onun için hiç kimseyi sevmek istemiyecegim belki belkide ileriye döndürdügüm hayallerimin içinde çok küçük bi yerde belkide büyük bi yerinde denk geliriz kim bilir kader aglarını bu sefer adam gibi örer belki ilk defa en çok istedigim şey olur belkide o zamanlar hıncını çıkaracagım bu zamanların bu hasretin ....
...YOKLUGUN O KADAR ZORKİ SEN BİLE YAŞAMAK İSTEMEZSİN...
İşte sana gene hasretimi anlatan belkide benim kuruntum olan bi şarkının sözleri....
HAYATTA PAYLAŞMYA DEGER BİLDİGİN BİR SIR VARSA EGER HAYKIRIP DAGLARA TAŞLARA ANLATMALIYMIŞ MEGER
Artık çıkmıyorum kordona sabah fatma hanım uyandırıyo helva ekmek çay bana onlar bakıyo odanın hali perişan ben perişan kimse yok işime karışan ara sıra balkona çıkıyorum feslegenler kurudugunda ocakdı ben baharı bekliyorum ne oldugunu bilmedigim bir umudum var hala gözüm şişelere takılıyo becerebilseydim ne ala bugünlerde böyleyim ben yas denen şiirdeyim bi köşede gülüşün var sırtımda kanlı bıçagın hiç bir zaman duymuyacagın duysanda anlamıyacagın bir çıglıkta sana birikiyorum.....
Vatansever35
ÖZGÜR 16.ocak.2008
NOT: AYNA YADA ERHAN GÜLERYÜZÜN "anlatmalıymış parçasından esinlenip yazılmıştır"