- 874 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEL !
Senden soğumamı, nefret etmemi bekliyormuşsun. Öyle duydum. Ama kalbinin aklınla aynı fikirde olmadığını da görüyorum. Yorma bu kadar seni, beni...Kalbini dinle bir kere de. Bir kere de olsa yürekten "seviyorum" de. Ömrümün miladı olur o söz, o kelime... Bana da kendine de yapma böyle. Üzme artık. Kırma, parçalama kalbimi. Saçma sapan oyunlarla beni kandırmaya çalışma. Bırak çocukluğu sevdiğim. Sen gibi, ben gibi, o kızı da kandırma.
Kendini kandırabilecek misin ?
Doğruyu söyle ! Sevmeye çalıştın mı onu da ben gibi ?
Hissettin mi en ufak bir his ?
Elini tuttun mu içten gelerek ?
Gözlerinin içine bakıp " Bu eli isteyerek tutuyorum" dedin mi ?
Kıskanıyor mu acaba seni ?
Sana bir şey olunca gizli gizli yastığına gözyaşı akıtıyor mu ?
Hiç aklından çıkarmıyor sanıyorsun. Yanılıyorsun sevdiğim. Sevdiğini sanarak, istediğini vereceğini düşünerek... Belki sana göre başka şeyler önemlidir. Bilmiyorum.
Değer misin gözyaşlarıma ?
Belki değmezsin ama ben sevdim. Yalan gelebilir sözlerim ama umrumda değil. Ben ilk kez birisi için çırpındım ve çırpındıkça en dibe battım. Evet biliyorum gideceksin bir ay sonra... Belki yüzüne uzak, kokuna hasret kalacağım. Ama dayanacağım. Dayanmak zorundayım.
Neden seviyorum seni ?
Neden böyle çok üzülüyorum, özlüyorum ve bekliyorum amansızca ?
İnan bilmiyorum. Hele neden gelmediğini sürekli düşünüyorum. Yine de bulamıyorum tek bir cevap bile. İstersen bizi aşkınla yalnız bırak, istersen sende bizimle kal ! Ama sen ve ben olmayı değil de, biz olmayı dilerim yeniden.
GEL !
Bu kadar basit... 3 harf ve birlikte bitecek bir ömür...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.