YORUMLAR
İçerik bir yana, kendi payıma yazıma dair ne çok şey öğreniyorum sayfanızda..
Gösterdiğini bu özen için binlerce teşekkür ederim..
Saygılar..
Kemnur
helal olsun müfettişe..
memlekette vicdan sahipleride var demekki..
sevgiler...
Kemnur
Evet hocam bu bölüm çok iyi oldu. Geride kalanların ne yaptığınıda merak ediyordum. Tek üzüldüğüm paşazade için tren çoktan kaçtı...
Çok yazık oldu. Sebeb olan kişinin cezalandırılması gerektiğini düşünüyorum.
Emeğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Kemnur
allah allah....ustam kafamızı karıştırdın...rotayı değişik belirliyorsun...ne biçim kalem bu ya tabiii buldu bizler gibi bu sayfanın abonelerini...istediği gibi oynatıp duruyor...laf aramızda müfettiş nuride delikanlı biriymiş....haaaa..... ulan paşazade yap birşeyler gardaş dualarımız seninle...ben pek sevmiyorumda mecburen okuyup yorum yazıyorum...heyyy kemnur kardeş....paşazade hiç bir kızı sevmiyecekmi...hiç iyi birisi ile karşılaşmıyacakmı.....aman banane ya ne yazarsan yaz....zaten kalemin zavallı paşazadeye yetiyor...saygılar çoğaldıda sevgileri kırpıyorsun bilesin
Kemnur
Paşazadenin dünkü bölmüyle birlikte okudum.Merakım orada kaldı. Daha paşa yı tam tanımıyoruz. İçip sapıtması ve İlkay a olan yaklaşımı. İçime yinede sinmedi PAŞAZADE nin orda kalması.
Yurt dosyalarında tüm kalan çocukların yakınlarının kayıtları tutulurmuş oradan ip ucu olarak bulma ihtimalleri var. Ama abim kalem sende. bulunur da yurda mı döner, bulunmazda dışarıda hayata devam eder karar kaleminden çıkacak. Ne çıkarsa çıksında abim bu PAŞAZADEYİ daha fazla süründürme....
Bu arada sahte raporcu "dalavere dilaver" in sinyali geldi ona sevindim...
ABİM YİNE HARİKA YAZMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK...
SAYGILARIMLA.....
Kemnur
İt küle dadandı,
Orada mama var sandı.
Külde ayağı yandı.
Dolandı ha dolandı...
Ayağı yanık it gibi dolanır durur, Paşazade mamasını aramak için, İstanbul kazan O kepçe...
Ara ki bulasın...
Ama, tuttum müfettişi... Adam'mış... Sonunda unutmazsa...
Kutluyorum yazınızı gönülden,
Gün eksilmesin pencerenizden...
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
Değerli dost.
Ben bu yazıdaki Müfettiş Nuri'yi öok sevdim. Keşke tüm görev sahipleri onun gibi anlayışlı olsalar. Halil Kaya'y ve diğerlerini tanıyorduk zaten. Lakin ben Paşazadenin bulunabileceğine ihtimal vermiyorum. Bir daha okul hayatı diye bir şey olmayacak onun için gibi geliyor bana...Ya hikayeye fena daldık ha...Ama naapalım kavun tatlı.
Selam ve saygılar.