ÜMİT ZEKİ SOYUDURU
ÜMİT ZEKİ SOYUDURU DENEN GÖNLÜMDEKİ KARACAOĞLAN
Selam olsun vefa örneği bir gönül dostuna,
Öncelikle yetenek ve bey-efendi duruşuyla edebiyat defteri ailesinin gönlünde haklı olarak taht kurmuş , vefa ve erdem sahibi birinin kaleminden böylesine övgü dolu sözlerle şiir olarak hecelere yansımak elbette tarifi imkansız bir mutluluk..
Ne diyeceğimi neler yazacağımı şu an için gerçekten bilmiyorum..bildiğim tek şey, seviyeli ve güvenilir bir dostluktan kaynaklı aynı halisane duygularla çarpan bir yüreğin varlığı.." körler sağırlar ,birbirini ağırlar.." misali bir iltifatın samimiyetsizliğinden endişe ve imtina ederek, fazla bir şey yazamıyorum..bir başkası adına olsa çok şeyler yazabilecek olan kabiliyetim paslı ve çalar-almaz bir tabanca gibi tutukluk yapıyor şu anda ve duygu ve düşüncelerimi ifadede çektiğim güçlüğü anlatamaya ne kelimeler kifayet ediyor nede dilim dönüyor...eee haksızda değilim yani..böyle bir iltifata layık olma sorumluluğu taşımakta küçümsenecek bir yük değil elbette..
" YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVEN.." ve insanlık paydasından yola çıkarak herkesi hoşgörüyle kucaklayan ,hümanist bir düşünce sahibi olan çok değerli dostum, gönüldaşım ve de sevgili hemşerim , bilgi ve donanımlı kalemini, şahsımla ilgili gerçekten övünülmesi gereken payelerle şereflendirmiş beni…karşıdakine çıkarsız sevgi ve dost gözüyle bakmak, güzel ve kusursuz görmek kişinin kendi iç yansımasıdır diye düşünenlerdenim...çünkü “ temiz arktan pis su gelmez..”
İşlerimin yoğunluğu nedeniyle çok geç uğramak zorunda kaldım sayfaya ve bu güzel duygu yansıması adıma yazılmış şiirden de geç nasiplenmiş oldum..dedim ya duygularımı anlatmak çok güç şu an..müsadenle ,lafı çok uzatmadan şahsınızda tüm yorum yazan kalemlere ve değerli yorumuyla ses olan Durak beye teşekkürü bir borç biliyor bunu öğretmenler günü hediyesi olarak belleğimin mazideki derinliklerinde saklayacağımı belirterek selam ve saygılarımı sunuyorum..her şey gönlünce olsun değerli yürek, sevgili dostum benim..
Kaşif Kani ERTÜRK
YORUMLAR
kendisi defterde hatırı sayılır bir yere sahip
seviyeli yorumları nadide şiirleri saygıdeğer kişiliğiyle
vefalı kalem tebrikler
KNİSK
saygı değer hemşerim ümit zeki adına yazdıklarınıza ve hakkındaki müsbet düşüncelerinize teşekkür etmek isterim..ne yazıkki artık bu sitede değil..ama görüştüğümüzde sizden sözederim mutlaka..zaman ayırarak yorum yapma zahmetiniz içinde ayrıca teşekkürler..saygımla.
hımm hem insan olaraktan hemde bir Aslan burcu olaraktan ben dostluğa çok önem verenim
yazınızın başlığı Ümit Zeki beye oluşu dikkatimi çekti kendisini şahsen tanımam sadece sayfadan vede birazcıkta facebook ta hukukumuz var evet övgüye layık benim gözümdede beyefendi vede çok güzel aşk şiirlerinin adamı onun mısralarında,kaleminde siyah beyaz türk flimlerinin aşkları canlanıyor gözümde sizde güzel bir vefa örneği göstermişsiniz yazınızla her ikinize sayfa dostlarımıza selam saygı ile
merhaba arkadaşım önce sana bu güzel arkadaşlık dostluk adına yazdığım bu güzel yazından dolayı teşekkür ediyorum arkadaşım yozgatlı şairler olarak can dostlarım olarak hepiniizi canım kadar çok seviyorum kaşif bey yüreği güzel arkadaşım benim için çok değerlisiz arkadaşım kelami bey can dost dediğim insanlarsınız ve zeki bey edebiyatta hep yorum yazamaya çalıştığımda çekinerek yorum yazdığım arkadaşım ama onu tanıdığımda çok güzel bir yüreğinin olduğunu gördüm zeki soyuduru hakikatende çok duru ve çok muhteşem bir arkadaşımız yozgatlı arkadaşlarım sizlerin yanınızda olmaktan her zaman çok mutlu oldum ben bu zamanda kaybettiğimi sandığım güzel değerleri sizlerde gördüm yozgatta misafir perverliği arkadaşlığı sevgiyi gördüm öyle güzel dostlarım arkadaşlarım olduki her biriniz ayrı bir değersiziniz benim için isimlerinizi saymakla bitirmem sadece diyorumki hepinizi çok seviyorum sizler benim can dostlarımsınız ve ben her yıl koşa koşa yozgata geliyorum ömrüm yettiğincede geleceğim hep sizleri görmek o güzel sevginizi tatmak adına hep orda yanınızda olmaktan mutlu olacağım kaşif arkadaşım sizleri seviyorum herkese binlerce selam
KNİSK
TÜM BU YAZDIKLARIN TIPKI YÜREĞİNİN SAFLIĞI GİBİ SAF VE TEMİZ DUYGU SÖZCÜKLERİ OLDUĞUNU BEN VE ARKADAŞLARIM ÇOK İYİ BİLİYOR..HATTA TÜM SİTE AİLESİ BİLİYOR..İÇİ DIŞI BİR GÜZEL DOSTUM BENİM..SENİN YERİNDE BİZDE FARKLI..HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN..
KNİSK
HER YAZI VE ŞİİRİMDE YALNIZ BIRAKMAYAN ,SAYFAMA ŞEREF VE GÜÇ VEREN YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.. ..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..HOŞÇA KALIN MUTLU KALIN.
Bir vefa borcu olarak yazdığınız bu değerli yazıyı beğeniyle okudum.
Fon resmindeki hemşehrilerimi tanıyorum. Ve her birinizle ayrı ayrı gurur duyuyorum.
Bilhassa bu yazıyı yazmanıza vesile olan Ümit ZEki Soyuduru arkadaşımızı güçlü güçlü kalemi ve efendi kişiliğiyle eskiden beri tanırım.Ama çoktandır O nu edebiyat defterinde göremiyorum.Şiirlerini özledik.
Övgüleri hakeden kıymetli hocamıza selam saygılarım gitsin.
KNİSK
GEREK ZEKİ BEY GEREKSE ŞAHSIM ADINA OLAN DÜŞÜNCELERİNİZ BİZİM İÇİN ALTIN DEĞERİNDE..BİZDE SİZİN GİBİ SECGİ VE MERHAMET TİMSALİ BİRİNİN HEMŞERİMİZ OLMASINDAN MUTLUYUZ..HEP YANIMIZDA OLDUĞUNUZU BİLİYOR SELAM VE SAYGILARIMIZIN KABÜLÜNÜ RİCA EDİYORUZ..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..
Şiirin sayfa adresini vermemişsiniz, arayıp buldum ama.
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/532153/kasif-kani-erturk.html
Selamlar olsun böyle dostluklara.
Başlığı değişseniz diyorum. Ümit Zeki Soyuduru Denen... deyince peşine kötü bir kelime beklentisi oluyor. "Denen" kelimesi fazla bence, siz bilirsiniz yine de.
Kutluyorum dostlukları, selam ile
KNİSK
zahmet oldu..özellikle vermedim..sanki insanları okunması gibi zoraki bir durum yaratmak olmasın anlamında özellikle belirtmemiştim..ama anladım ki yanlış yapmışım..merak edenlere kolaylık sağlama anlamında aslında belirtmemde fayda varmış..birde dediğiniz gibi başlığı değişmesindeki öneriniz de kesinikle halıydınız..tabi tercübe ve farklı bakış açısı..siz bu konuda daha deneyimlisiniz..dolayısıylada halısınız..
şeref verdiniz selam ve saygımla..
gønlünüzde; dost gibi dost bulundurdugunuz dan dolayi, cok mutlu oldugunuz, yazmis oldugunuz vefali yazinizdanda oldukca belli oluyor...zeki beyi gøremiyorum artik sitede, eskiden gelirdi sayfama, saniyorum is yogunlugu olabilir...sizi tebrik ederim kasif bey, bøyle bir yazi yazdiginiz ve dostunuzu andiginiz icin...zeki beye selamlarimi iletin, her iki dosta da saygilar hayirli cumalar dilerim....
KNİSK
ZEKİ BEY KİTAP İŞLERRİYLE UĞRAŞIYOR..İŞ YOĞUNLUĞUNDAN DOLAYI ZAMANI YOK SANIYORUM..AMA İNANIYORUM Kİ EN KISA ZAMANDA SEVENLERİYLE BULUŞACAK..SELAMINIZ İLETECEĞİM..SİZDE VEFALI BİR DOSTSUNUZ Kİ YOKLUĞUNDAN HABERDARSINIUZ..BU DA VEFA ÖRNEĞİ DEĞİLMİ..BU NAZİK VE ERDEMLİ DAVRANIŞINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN..SAYGIMLA.
Gülsen Tunçkal
ooyoyoyoy
ne güzel bir gönül sofrası bu yaaa:))
aa
beni neden çağırmadınız abi yaaaa:)))
slm olsun tüm kıymetli dotlara
saygımlaaa
size ve sizin gibileree
KNİSK
NE DEMEK BUYUR GEL..NASIL OLSA İSMEN İÇİMİZDESİN..CİSMENDE OLURSAN KAYMAKLI KADAYIF OLUR..DOSTLARIN ADINA ,HER ZAMAN GÖNÜL SOFRAMIZ VE SAYFAMIDA YERİN SAKLI..HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM..