- 811 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
eleştiri
eleştirmenler
KPSS sınawına girecegim için Posta gazetesinin ek olarak werdiği sınaw sorularını alıyorum hergün.
Dün gece bir okuyayım gazeteyi ne gibi haberler war dedim kendi kendime gecenin 2’si olmustu.bir haber’de olumlu olsa ne olur sanki nerede kötü olay warsa hepsi acıga cıkmıs. Tecawüz eden.sewgili olmayı rededen kız’ı oğlan’ın öldürmesi, bir ilde yapılan kazılarda kafataslarının cıkıyor olması,sawaslar ...
insan denilen bu canlı warlık ne yaptıgının farkında mı acaba? Allah öyle güzel yaratmıs ki bizleri neden bunu iyi we hayaırlı işlere,watanına,bayragına,ailesine,esine,sewgilisine... en hayırlı sekilde kullanmayı düşünmezler,hayrlı ahlaklı watandas olmayı sewgi dolu saygılı olmayı deneyelim diye düşünmezler,akıl alamayacak bir durum.Bunca kötü hadiseleri meydana getirenlerin istekleri nedir? Yapma sebepleri nedir?Gerci kanunlarımız da pek de iyi sayılmaz.Şimdi de meclis okul durumunu gündeme getirdi.İşte ilkokulu okuyanlar liseyi de o okulda okuyacaklar ancak liseye geciş döneminde cocugu yetenekleri arastırılacak (elektronige yatkınsa o bölüme we okuluna sewk edilecek ya da sayısalcı ise fen.matematik gibi alanlara)acaba ne kadar iyi atılım?Hem ülkenin durumu herhülakar da düzeldi de bir bunlar mı kalmıstı eksik olup yapılmayan? Sundan eminim ki değil Türkiye tüm dewletler karısmıs bir durumda.insanoğlunun acgözlülüğü asla azalmayacak aksine coğalacak.Ne yazık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.