Yetenek Benim...
Televizyon dünyasının muheteşm çocuğu Acun ILICALI.Projeleri Türkiye standartlarının üzerine çıkıyor ki bu kadar başarılı.En son projelerinden birtanesi “yetenek sizsiniz”.
Onlarca şehirden onlarca insan yeteneklerini sergilemeye geliyor.Sergiledikleri yetenekler arasında Şarkı söylemek,taklit,akrobasi,köpek eğitimi,yemek… kısacası her şey var.
Okadar yetenekli bir milletiz ki her yerden atılıyoruz ekrana.Biri mikrofon uzatsa hemen sesimizden bahsederiz.Yada taklit yapmaya çalışırız.
Okadar çok izleniyor ki bu yarışma bazen komik şeylerin bile çıkmasına izin veriyorlar.
“Bu nasıl gelmiş buraya?” sorusu nu soruyoruz.İnsanın aklına şu geliyor o zaman.
-Acaba bu adamların bir ön elemesi yokmu?
-Sıradan kim gelirse alıyorlarmı?
-Öncesinde gelenlere –Hacı senin olayın ne ? Sen ne yapıyorsun ? Sorusu sorulmuyoru
İllaki soruluyor.Zaten olay oradan kopmaya başlıyor.Her programda yetenekli gördükleri bir kaç tanesini çıkarttıktan sonra iş reyting savaşına giriyor.Saçma sapan kşi ve yetenekleri ıkarmaya başlıyorlar.Üstüne bir de canlı yayında bir küfür yada tartışma çıktı mı işin bal lı kaymağı oluyor.
Geçen gün arkadaşlarımla konuyordum.Dedim ki bu yetenek siz siniz yarışmasına bende katılacağım.
Ne yapacaksın dediler.Ki biliyorlar hiç bir şeye yeteneğim yok.
Ben öğretmenim.Alacağım 3-4 öğrencimi çıkacağım sahneye.Ve başlayacağım konuşmaya.
Ben öyle bir yeteneğim ki benden önce sahneye çıkan yetenekli yada yeteneksiz her kesi ben yetiştirdim.Ben bu ülkeye başbakanlar,cumhurbaşkanları,doktorlar,mühendisler,kaptanlar,şarkıcılar,katipler,işçiler yetiştirdim.Hepsi de öyle yada böyle benim çemberimden geçti.
Şimdi yanımda 4 çocuk var.Bunları da ben yetiştireceğim.Kimi avukat olacak kimi hakim.
Ben dünyanın en büyük yeteneğiyim.Öğrencim okula son model arabayla gelirken,ben 1600 tl maaş la yaşıyorum.Ve işte işin güzel kısmı ben o öğrenciyi idare edebiliyorum.
“DÜNYANIN EN BÜYÜK YETENEĞİ BENİM.BEN ÖĞRETMENİM…”
Arkadaşlar bir bana baktılar bir kendilerine.Alaycı bir ifdadeyle konuştı bir tanesi.
–Oğlum memursun sen.Televizyona çıkamaz sın ki!
Düştüğüm hayal kırıklığını anlatamam.Demekki bir yetenek daha gün yüzüne çıkamadan kaybolacak.
Buradan Acun a sesleniyorum.Lütfen bir kere sahneye Emekli olmuş bir Öğretmen çıkar.Sana yetenekleini anlatsın.Bakalım “Hayır” oyu verebilecekmisin.
Benden Acuna a tavsiye.Bir kere dene bak nasıl reyting alacaksın..