YORUMLAR
Hocam, hikayeyi güzel sürüklüyorsunuz. Zevkle okudum. Dünyada öyle tesadüfler oluyor ki. İnsan şaşırıyor. Saygılarımla
Kemnur
vay anasını dedirttiniz yazarım..
merakıp had sahfaya çıktı..
sonrasını çabuk ekleyin:)
selamlarımla..
Kemnur
Sayın Hocam,
Hayatın en dibinden gidişiniz, garibanlara, onların oluşamayan kısır dünyaları içinde , tutan bir tohum gibi şans verişiniz, yazınızı izleme mecburiyeti getiriyor, bizlere.
Konuların heyecanları da artmaya başladı. Bu sizin , engin hoşgörülü yüreğinizin , kırıntıları olsa gerek. Elinize sağlık Hocam,teşekkürler.
Kemnur
Valla bu öykünüz değerli üstadım toplumumuzun "röntgeni" olmuş.Okurken karakterlerinizden her biri için aklıma bir kaç kişi geliyor.
İçince sapıtmayacağına dair Kuran'a el basan başka müslüman toplum var mı?
Öğrencilik yıllarımda yurtta adım çıkmadığı için bir müddet otelde kaldım. Aynı Paşazade gibi ucuz olsun diye altı kişilik odada kalayım dedim.her gece ayrı bir ekip. Bazıları horlar,yellenir . baktım olmayacak birkaç arkadaşla eve çıktık.
Muhteşem tahlilleriniz var ve Trabzon tereyağı gibi bir lokmada yutuluyor.
saygı ile.
Kemnur
Kemnur
ben paşazadeye paşa dşyordum şimdi birdepaşageldi paşaya nedicem paş mı:) bence paşazadeye yardımcı olacak babalık yapacak gibi belkide trafik kazasında ölecek yada başka bir şekilde evde paşazadeye kalacak bakalım
Kemnur
Güzel muhabbet, bakalım nereye varacak... Kutluyorum Üstad'ım
Yazınıza tebriklerim gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
Kader dedikleri bu olsa gerek. Koskaca şehirde tesadüfe bak ki nüfusta baba yazılan kişiye rastladı. Şimdilik iyi birine benziyor ama komşusuyla olan ilişkisi beni düşündürdü. Paşazade bu konudada saflığının kurbanı olmaz inşallah hocam.
Yarın ola hayrola diyorum sadece. Emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
Kemnur
Paşa, Paşazadenin iskele babası bile olamaz. İskele babaları aslında çok işe yererlar. Onlar olmasa gemiler, vapurlar nereye bağlanır? Ama her şeye rağmen iyi bir adama benziyor bu Paşa..Bakalım bu iyilkseverliği nereye kadar devam edecek.
Hikaye çok heyecanlı olmaya başladı. Tebrik ederim.
Selam ve saygılarımla.