HEY GENÇLER!
GENÇLER !!!!!!!
Neden böyle başladığımı inşaallah yazımın sonunda anlayacaksınız. Nijer’in benim için anlamı; hayatımda değer verdiğim pek çok şeyin aslında hayatımı ne kadar zorlaştırdığının beni mutsuz ettiğinin farkına vardığım yer olduğuydu. Neden derseniz üç çocuk annesi olarak her anne gibi ben de çocuklarımın okuması gerektiği konusunda hemfikirdim .Taa ki burada okumadığı halde düşünen, üreten,insanlara yardım aşkıyla dolan ekibi tanıyana kadar.Evet okumak şart ama en önemlisi çocuklarımıza düşünmeyi,üretmeyi öğretmek lazım.Ve tabii ki merhamet duygusu yerleştirmek lazım.Sizlere yani gençlere bunları verebilirsek ilerde bizde buradaki insanların durumuna düşmeyiz.Nijer hayatımın dönüm noktasıdır.Geleli 1 ayı geçti ama ben o diyardan kopamadım neden biliyor musunuz?Ben de bıraktığı izlenim çok derin de ondan.Nijer denilince anlamsız bakan, acısını dahi ifade edemeyen,açlığın olduğu buna rağmen insanların birbirine karşı saygılı olduğu bir yer geliyor.Sabah namazından sonra iki gün evden çıkıp halkın arasına karışmıştım. O saatlerde İstanbul’da tek çıkamazsınız ama Nijer’de çok güvenli bir şekilde gezebilirsiniz.Harika çocukları var.Hayata capcanlı bakıyorlar en azından bakmak istiyorlar.İşte tam bu noktada siz gençler devreye giriyorsunuz.Arkadaşların bahsettiği klasik Afrika yerine, siz geleceğin nesili olarak ,düşünen ,üreten beyinler oradaki insanlar, özellikle de çocuklar için neler yapabiliriz?Düşünelim ve üretelim istiyorum güzellikleri. Onlarda farkına varsın istiyorum umarım hep birlikte başarabiliriz ne dersiniz?Bu görevi üstlenmeye var mısınız?Ecdadımızın yaptığı güzelliklere bizler de güzellik katsak hep birlikte Afrikalılarla mutlu olsak acaba çok ütopik mi olur?Bence hayır elele verince başarabiliriz yapabildiğimiz ölçüde hazırsanız bugünden itibaren kolları sıvayalım .