Para..Para !
Yeni YÖK başkanının açıklaması oldukça dikkatimi çekti.Üniversitelerin paralı olacağını söylüyordu.Aslında ilk başta bunun bi oyun olduğunu ya da bizimle dalga geçildiğini zannettim.Bir lise öğrencisi olduğum için bu konu direk beni ve arkadaşlarımı ilgilendiriyordu.
Ülkemizde geçinmenin oldukça zor olduğu apaçık ortada.Verilen 3 kuruş maaşın yanında harcanan 5 kuruşluk karın doyurmayan tüketimde cabası.Hergün gelen zamlar insanları oldukça zorluyor.İnsanlar kemerlerini sıka sıka artık sıkamıcak duruma geldiler.Ama bunun yanında bazı insanlarda genişleye genişleye artık genişleyecek yer bulamıcak durumdalar.
Doğal kaynaklar bakımından oldukça zengin bir ülke olmamıza rağmen hala dışardan almaya mahkumuz..Niye kimse bu duruma bir dur diyemiyor.Biz bu kadar aciz bir ülke miyiz ? Hiç zannetmiyorum.Ama birilerinin kendi içimizden köstebeklik yapıp Türkiye’yi yok etmeye çalışması ağrıma gidiyor.İran vanaları kapattı diye hergün boy boy haberler çıkıyor.Halbuki rüzgar enerjisi bizde güneş enerjisi bizde jeotermal enerji bizde.Tam olarak kendi tüketimimizi karşılayamasakta bunlar harcanan enerjinin bir kısmına yetecek kadar var topraklarımızda.Bunları ben düşünebiliyorken devlet büyüklerimiz düşünemiyor mu sizce..
En başta bahsettiğim konuya geri dönersek..Yani sevgili YÖK başkanımızn dediği gibi üniversiteler paralı olursa nolur?Olucağı çok bariz ortada aslında.Birilerinin cebi daha fazla dolar.Diğeride bir yerlere gelebilmek için tırnağını dişine takıp çalışmaya başlar.Ama sonuç değişmez.Parası olan okur ! Eğer böyle bir sistem gelirse memurun,emeklinin veya herhangi bir işçi çocuğunun okuma şansı kalmaz.Ee noldu şimdi ? Biz ilerlemeye mi çalışıyoruz yoksa günden güne nasıl batarız nasıl yok oluruz diye planlar mı yapıyoruz ?
Sonuç bu olsun diye mi verildi peki o kdr mücadele..?Sonuç Türkiye’nin bi uçurumun kıyısında sallanıyor olması mıydı..?Atatürk ve yüce Türk şehitleri canlarını bunun için mi tehlikeye atmışlardı yoksa ? Kendi torunlarına bile güvenilir bir hayat sağlayamamak için mi ?
Ama Atatürk’ün ve Türk Milleti’nin içi rahat olsun.Daha bizim dilimizden,marşımızdan,Türk kimliğimizden ve vatanımızdan vazgeçemeye niyetimiz yok ! Biz ne olursa olsun Türk Bayrağının altında İstiklal Marşımızı okuduktan sonra " Ne Mutlu Türküm Diye " bağırmak isteyen öğrencilerdeniz. Daima yaşasın Türkiye Cumhuriyeti..
YORUMLAR
Önceleri alınan kararlara üzülürdüm...
Sonraları şaşırır oldum...
Şimdiler de ise sadece gülüyorum...
Açık açık söylesenize okuyan ve gözü açılan bir millet istemiyoruz,krallığa geri dönüş yapmak istiyoruz diye...
Ne diyeyim ki şimdi ben...
Ellerine sağlık bu güzel yazı için ve duyarlılığın için çok sağol...