- 1535 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
VER ELİNİ YÜREĞİM
Ver elini yüreğim gidelim buralardan.Geçmişte ne yaşanıldıysa hepsinin üstüne basıp gidelim.Gidelim bu diyarlardan.Solmuş yüzleri, dökülmüş gözyaşlarını, hayal kırıklıklarını bırakıp gidelim buralardan.Yaşanmış üç beş güzellik kalsın.Nasılsa bir anlamı kalmadı anıların.Hayallerimde sizin olsun, istemiyorum artık hiçbirini.Ben yüreğimle yeni bir yola gidiyorum.Ağlama yüreğim bak göreceksin herşey güzel olacak.Her yeni doğan günde oluşan umutları sırtlayarak, kendi mutluluğumuzu kendimiz yaratalım.Varsın olsun acılar.Biz nelere katlanmadıkmı.Bunlarında üstesinden geliriz.Ver elini yüreğim göreçeksin herşey eskisindende güzel olacak......
YORUMLAR
bir yudum su
Tedbili mekanda ferahlık vardır..Giden hicret gibi gitmeli bence..Ferahlık için...
Gitmek zor değil de; giderken yaşananlar ve mazideki anılar gölgesi gibi takip eder gideni..
Giderken insan önce gitmeye beyin ve yürek olarak hazır olmalı...Yoksa giderken gidilen yere beraberinde sorunlar da yolculuğa refaket ederse gitmenin bir anlamı yok...Kalmak gibi birşey...
Gönülle gitmek yerine mantıkla gitmek gerek sanırım.
Yalan mı?
Yüreğin dert görmesin güzel bir konuyu işlemişsin..
Saygılarımla.