- 543 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEL.
Merhaba sevgilim, bu sana yazdığım kaçıncı mektup kim bilir. Yazıyorum da ne oluyor sanki, okumuyorsun hiçbirini. Ya sana bir şey soracağım, gelmeyeceğini bildiğin halde her an bekledin mi hiç birini? Kalbin ayaklarını ona yürütürken, aklın seni gittiğin gibi geri çevirdi mi hiç? Küfrederek, içerek eve geri yürüdün mü söyle sevgilim. Sana gelirken son anda korkup geri dönmekten sıkıldım. Sahi sen eskiden anlardın benim sıkkınlığımı, zaman seni bi hayli değiştirmiş olmalı. Bir bakışta anlardın. Aslında sana da kızmam imkansız, bakmıyorsun bana artık. Belki bu yüzden yanıyorum böyle, birgün aşığın sana sırtını dönerse anlarsın.Ya da anlayamazsın, benim seni sevdiğim gibi sevemezsin hiçbir canlıyı.
Sana neden yazdığımı bilmiyorum. Neden seni seviyorum, neden böylesine çok özlüyorum, neden bekliyorum bilmiyorum. Hele neden gelmediğini sürekli düşünüyorum, yine de bulamıyorum. Aklıma birkaç seçenek geliyor hepsi bu. Beni mi unuttun? Sonumsun dediğin adamı mı kalbinden kovdun? Ya da seni unutmaya çalıştım diye mi beni suçlu buldun? Yapma, bir hata yaptım diye bizi yakma. Kalbim hala aşkınla yansa da, sen onu söndürmeye çalışma. Ben alıştım tüm bunlara, bir aşkın kaldı bu canda, onu da benden alma. İstersen bizi aşkınla yalnız bırak, istersen sen de bizimle kal. Önce gelmen lazım ama, yoksa olmaz öyle uzaktan. Bazen oturup senden mesaj bekliyorum, tabi atmıyorsun. Alışıyorum, tam alışamadım ama olsun, zamanla olur. Olur de’ mi bitanem? Lütfen olur de. Ya da çık artık saklandığın o yerden, gel! Beklemene gerek yok diyip dalga geç benimle. Hadi be, bir defa olsun geçmişi bırak geride. Ben sen hariç her şeyi bıraktım geçmişte, sadece sen. Sadece sen varsın işte. Hadi gel de, tüm insanları şaşırtalım birlikte.
O kadar çok yakınıyorum gel diye. Öyle çok yanıyorum ki gelemiyorsun diye, boşver bu halimi bilme. Ama dediklerime kulak ver. Sen ve ben olmayı değil de, biz olmayı dilerim yeniden. Gel işte. Bu kadar basit, sadece 3 harf ve; birlikte bitecek bir ömür demek. Ömür de ne? diyenler için, Ömür bizim tek hayalimizdi önceden. Ömür Dede :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.