- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RÜŞVET ÇARKLARI KIRILMADAN AKAN KAN DURMAZ
RÜŞVET ÇARKLARI KIRILMADAN AKAN KAN DURMAZ.
TBMM’NDE BİR ÇOK KOMISYON KURULMUŞ VE KURULMAKTA;
"RÜŞVET SEKTÖRÜNÜN ARAŞTIRILMASI VE RÜŞVETİN BİTİRİLMESİ İÇİN ALT YAPININ OLUŞTURULMASI KOMISYONU"
...
KURULUP RÜŞVET SANAYİİNİN NASIL DÖNDÜĞÜ NASIL ÖNLENECEĞİ BÜTÜN BOYUTLARIYLA ARAŞTIRILIP; SONUNDA RÜŞVETTEN EDİNİLEN SERVETLERE EL KONULMASI İÇİN TBMM’DEN YASA ÇIKARTILIR.
SİZ HİÇ BİR İLÇE BELEDİYESİNDE TEK GELİRİ MAAŞI OLAN İMAR MÜDÜRÜNÜN 160 BİN DOLARLIK AUDİ ARABASINA NASIL SAHİP OLACAĞINI DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ?
YENİ MODEL KEFENLERİN İÇİNE CEP YAPILIYOR DA KİMSENİN RUHU BİLE DUYMUYOR...
TBMM’NİN GENEL KURULUNDA "RÜŞVETİN ÖNLENMESİ KANIN DURMASI DEMEKTİR. SİLAH SANAYİ ÖLÜM ÜZERİNE KURULMUŞTUR. ÖLÜM MAKİNALARININ CANLI HEDEFİ OLMAKTAN RÜŞVETİN ÖNLENMESİ İLE KURTULUNULUR. ANA KUZULARI GİDİYOR YAZIK BU VATANIN AS VE HAS EVLATLARINA" DİYEREK KONUŞMA YAPMASI GEREKEN GENEL KURUL ÜYELERİNİN BİR TANESİ BU ZAMANA BÖYLE BİR KONUŞMA YAPMADI. BUNDAN SONRA BU KONUŞMAYI YAPMASINI BEKLEMEK BİZİM HAKKIMIZ DEĞİL Mİ?
RÜŞVET ÇARDI DURSUN, RÜŞVET ÇARKININ DİŞLERİ KIRILSIN VATAN EVLATLARININ BURNU BİLE KANAMAZ.
KADİR DURAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.