- 753 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZLERİMDE ERİYEN DAMLAM
-------Gözlerimde eriyen damlam. Yüreğime bir nebze de olsa su serpen yar. Bizi gözyaşında sakla. Sen ağlarsan ben ağlarım. Baktıkça canımdan can alan yar. Bizi yüreğinde sakla. Gerek yok kalbinde gelip geçici aşka. Dokunurken kırılacağından korktuğun sırça köşküm; seni kıran diller utansın sözlerinde. Kalbimin kapılarını bir bir açan yar. Seni sevdim bu gerçeği sakla beynin de. Seni sevdiği gibi severse eli, bu zihin aşkından utansın. Gözleri güneşe benzeyen yar. Senden başkasına böyle derin bakarsa bu gözlerim; ufkumu görmeye utansın.
--------- Bana derlerdi kalan senindir. Giden senin olmamıştır. Bilmiyorlar ki senin gidişinin sebebini. Seni sebepsiz yere suçlayan âlem utansın. Sana olan hislerimi anlatmaya ne kelimeler yeter ne de harfler. Sen zaten biliyorsun ya ne çok sevdiğimi.
Sana derdini anlatamayan dilim utansın. Gidişin yaksa da içimi, bu gidişe “dur” demek için kalkan elim utansın.
----------Yar gene aynı limandayım. Boş bir hayalin peşinde koşan mecnunum. Sana pervane olan bu kalp üzerse seni, yıkılsın viran olsun o anda. Sevmek böyle bir şey işte. Adamı rezil de eder, vezir de. Seni rezil edeceksem, yarınımı görmeden yıkılsın hayalim.
----------- Sen nasıl düşünürsen düşün. Korkma bir zarar gelmez benden. Hayallerimin kahramanı, ne olursa olsun sonu. Ben sevdim yalanım yok. Sana yalan dediyse bu dilim, aşkı telafüzde lal olsun . Güle güle ey canan, candan olan. Bir gülüşün yeter hasretim yüzüne. Yıllar sonra karşılaştığımızda tanımazsam şayet, taşıdığım aşka yazık olsun.
Yüreğimin sakin limanı, masal kahramanım Seni Seviyorum....
ZUHAL YILDIZ
YORUMLAR
Genç bir insanken dünyayı değiştirmek istemiştim. Ne var ki dünyayı değiştirmenin çok zor olduğunu gördüm, bu yüzden ulusumu değiştirmeye çalıştım. Ulusumu değiştiremeyeceğimi anladığımda yaşadığım kente diktim gözlerimi. Ne var ki, yaşlı bir adam olarak kendimi değiştiremedim, o zaman ailemi değiştirmeye karar verdim… Şimdi yaşlı bir insan olarak, tek değiştirebileceğim şeyin kendim olduğunun farkına vardım ve birden anladım ki, eğer uzun süre önce kendimi değiştirseydim, ailemi etkileyebilirdim. Ben ve ailem kenti etkilerdik… Kentin etkisi ulusu değiştirirdi ve ben dünyayı değiştirebilirdim, gerçekten de…
SEVGİNİN AÇAMAYACAĞI KAPI YARATAMAYACAĞI MUCİZE YOKTUR...
SAYGILARIMLA