Çuvaldızın Söylettikleri ....2
Vicdandan yoksun olanlar..Yoksun olduklarından dolayı yoksulları yoklukta bıraktılar.
Tarihin her döneminde mutlaka bir KARUN birde HARUN olmuştur. Günümüzde DEVLET kavramını HAREM dairesi olarak kullanan siyaset. Muhalefette iken ;iktidarı ,har vurup harman savurarak ,halkı perişan hale düşürüldüğünü “tellal” ile çığırırken ,iktidara geldiğinde o haremin ırzına geçme sünnetini ifa ederek “yemeyen domuz” ilkesini şiar eder ve halkın hali BİRUN oluverir…
Alın terinden peşin peşin vergi kesen KARUN’lar , hak eşitlik lafazanlığı ile sözde "Adaleti" sağladıklarını zannededursunlar.Asıl maksadın "aba altında" aşikar göründüğü su götürmez bir gerçek olarak ortada durmaktadır. Amacı kuzu yemek olan kurt ,elbette bu bir bahane bulur, varsın su yukardan aşağı akıp dursun....
Daha düne kadar "Kapitalizm" edebiyatı altında kelam edenler , bugün kalkınma naraları ile "Allah rızası için" verdikleri üç beş kuruşun minnet eseri olduğunu gözümüze gözümüze sokuşturmaları ve "cambaza bak" derken devenin hamudunu şapkalarda kaybederek.Yine o şapkadan yandaş ve kral soytarılarına kimi zaman kredi , kimi zaman da ihale olarak çıkarmakta bir beis görmezler....
Asıl maksadın ne olduğunu unutanlar , kızıldenizi geçene kadar "halk" olarak gördüklerini , "köprünün sonu göründüğünde" sırtına bindiklerinden , köprü sonunda kurdukları pazarlarda bezirgan misali yol ücretlerini peşin peşin tahsil ederler....
Siyaset kerhanesinde gerdan kırarak kevaşelik yapanlar, mehir olarak vaadettiklerini elbette inkar edeceklerdir.
Bir eline ay bir eline güneş verilse verdiği sözden vazgeçmeyeceğini ilan eden bir fikrin yolundan gittiğini iddia edenler; Tevbe 34 yüzlerine okunduğunda ,görmez,duymaz ve dillerine mim vurulur.....
Varsın "Adil" olanlar; çölde bir ceylanı aslan parçalasa hesabını nasıl veririm diye düşünüp dursun . Bugünküler aslan payını cukkalarken kırk bana bir sana edebiyatı ile infak ettiklerini düşünerek ikiz yataklarında vicdanı rahat uyumaya devam ederler.
Emaneti HARUN olana verdiğinden emin olanlar , dönüp de emanetin zayi edildiğini gördüklerinde HARUN olana değil KARUN ları ululayanlara kızmalıdır.HARUN’luğu kendi elleri ile katledenler KARUN olanlara razı olmuşlardır demektir...
O halde haydi HAZİRUN vicdanın cenaze namazına....Nasıl bilirdiniz diye sormak yerineNasıldım diye sorgulamamız gerekmez mi?Malum ne insanlık bıraktır..Ne insaf...
Yavuz KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.