YORUMLAR
Hocam,
Garibana, babasını buldurdunuz, Ya anası ne olacak diye meraktayım.
Elinize sağlık. teşekkürler
Kemnur
Bu gün güzel bir sürpriz yapmışsın. Paşazadenin nüfustaki babasıyla karşılacağı hiç aklıma gelmezdi.
Anlatım harika, hikaye güzel bizler de zevkle ve merakla bekliyoruz diğer bölümleri.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
'' Allah doğrunun yanındadır'' biliriz ve söyleriz ya hocam. Bu bölüm bunun ispatıydı. Paşazade adına çok mutlu oldum. Karnı doydu, iş buldu oda yetmiyor henüz bilmesede geçmişene uzanan bir el var yanında.
Pitbula gelince sahipsiz değildir herhalde. Kediye yazık oldu. :(((
Sürükleyiciliği her bölümde daha çok artıyor hocam. Emeğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
İşin rengi değişiyor, bakalım, ne sürprizler olacak? Daha.
Tesadüfü güzel ilişkilendirmişsiniz. Zevkle okunuyor. Saygılarımla
Kemnur
Abim bu sefer nefesimi tutup ikinci yazını beklemekten başka şansımız yok anlaşılan...
Her zaman ki gibi güzeldi. Endişem vardı paşazade sışarıda kalır diye ama şimdi Paşa çıkınca geçmişiyle ilgili endişenin yerini merak aldı bu sefer.....
Abim eline sağlık...
saygılarımla.....
süprizlerle dolu bir kalem olduğu için sonunu kestirmek zor....çokta hoş oluyor neti açmak bir anlam kazandı çünkü bu serinin tutkunu olduk....devam can saygılar sevgiler
Kemnur
Birara yoğundum seyrek girebildim sayfaya... Ama ne yalan söyleyeyim girince de ilk baktığım sizin yazılarınız oldu. Herkes birşeyler yazıyor tabi, ama okunmaya değer oldukları için, keyifli oldukları için ve yanılmadığımı yine gördüğüm için kutluyorum sizi...
Kemnur
ERKAN ÇELİKOL
Malzeme çok erbabım. Siz de bunlardan iyi kurgular yazıyorsunuz.
Bağımlısı olduk serinin.
Devam bakalım...
Hürmetle her daim...
Kemnur
kader ağlarını örmeye başladı hemde örümcek adamın ağlarıyla örüyor heyecen başladı şimdi dizi başladı asıl bakalım
Kemnur
Hocam,
Acaba Garip oğlanın , şansı mı dönüyor? Sürüklüyorsunuz peşinizden, Beyoğlu çöplüğünde bizleri de. Okumaktan haz duydum .Teşekkürler Hocam.
Kemnur
Ya! Üstad'ım... Vallahi üzüldüm... Paşazade'nin kimseyi tokatlayamamasına... Böyle sümsük sümsük dolanmasına içim el vermiyor ya!... Her neyse... Kalem sende ...
(Bir ara, pitbuldan da ders alacağını bile düşünmüştüm...)
Kutluyorum Üstad'ım...
Gönülden...
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
cetrefilressam tarafından 2/23/2012 12:21:45 AM zamanında düzenlenmiştir.