- 1402 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGiLiYE___
Kalbimdeki Sevgili...
Bu satirlar sana.. Sana dair ne varsa yazdigim siirlerde, bu mektubumda icimden gelen duygularla bezenmis Askin ile..
Sevgili, Gozumden sakindigim gibi kalbimden bile kiskandigim oldu seni bilirmisin..?
Yuzunu gormeden daha kalbimin nasil hizla carptigini anlatamam sana..Oyle buyulenmistimki varliginla... Sesini duydugumda gozlerimin icinin nasil guldugunu gormeliydin... Hani uzansam tutacak gibi yakindin sanki, ama dokunamiyordum bile sana..Belki dokunamamak, ulasamamak kahredecekti beni, yinede kendimi alikoyamadim
o guzel yureginin etkisinden...
Soyledigin hersey okadar buyuluyorduki beni, itiraf etmeliyim o an ayaklarim yerden kesilircesine tuhaf bir duyguya kapilmistim.. Her sozun, her cumlen beni kendine bir adim daha yaklastiriyordu sanki... hani kaba bile davransan tatli geliyordu bana.. ilk dansimizi hatirlasana.. ""Dans edelimmi?’ ’edelimmi?’ ’Yeter ya Kalk kiz dansa..!’ :) kaba bile olsa beni oyle kendine cekmistiki bu sozlerin... ilk dansimizi yaptigimiz o sarki ( EX LOWE) her ne kadar bize uymasada turkcesi ’ANLASANA’ olmasi Ask’a adim atmamiza sans vermisti... O konusurken heyecandan titreyen sesin, nefesin, bana oyle guven vermistiki, ozaman inanmistim duygularinin dogruluguna... Ozaman seni sevmistim biliyormusun.?
Caldigimiz sarkilar ’ASLA’ ,’SANA DEGER’,’SENIN ADIN ASK OLMALI’ ’ANLASANA’’ gibi sarkilarin hayatimda ne kadar onem kazandiginida belirtmeliyim... Ha bide bizi tanistiran siir taniki ya onu unutamayiz.... ’GEL ETME’ , bu siiri okumamis olsaydim belki de hicbirzaman tanisamiycaktik seninle....
Bana her ’askimm’ deyisinde canlanir bu yuregim, Her ilginde her dusuncende sevgini bana hissetiriyorsun ya iste bu herseye deger ’Fistikim’...
Biliyorum bazen askindan sarhos hale geliyorum, hic gormedigim bir ilgi ve sevgi karsisinda
ilk defa simariyorum... Herzaman bu sevgiye muhtac ben simdi o ilgi icinde mutlu oluyor..
Arasira herkeste oldugu gibi bizde tartistik yeri geldi ayriliklar yasadik (kisa surede olsa).. Birlikte olmadigimiz anlarda birbirimize belki cok daha guclu sarildik... Cunku ayrilmak icin sevmemistik biz birbirimizi... Birlikte varolmak icin sevdik...
Bazi degerler vardir insanin hayatinda, o degerlere sahip cikmak , birbirimize sahip cikmak demektir, Hatalar insanlar icin vardir.. Bazi donemler belkide hatam olmustur sana karsi, ama bilki Askimizin degerlerine herzaman sahip ciktim..
En cok korktugum sey , bu sevginden mahrum kalmak sevgili... Sevginden 1 gram eksilirse yuregimin kanayacagini, ve gunden gune parcalanacagini bilmeni isterim.
Askinla varoluyorsam eger, yoklugunda yok olurum..
Hayat bu ya, seni cikartti karsima, bundan sonra mutlu olmak icin bizleri birbirimize es gordu... Sen elmamin diger yarisi, sen sol kolum, kalbimin en guzeli...
Bana yasattigin bu guzel ASK icin Tesekkur ediyorum sana..
O guzel kalbini bana actigin icin, sevgini esirgemedigin, Ask’i ölesiye hisettirdigin icin...
Tesekkur ederim sevgili.... Tesekur ederim....
Seni Seviyorum Mawish im......
...CILEK...
YORUMLAR
Öncelikle Gönlündekileri...Kalemine yansıttığın için Çok Teşekür ederim Hayatım...Unutma Bir Çok Şeyi Yaşattığımı Düşünürken, Unutma Yaşatan OLmasa Bir Hiç OLurdu...Seni Çok Seviyorum...OLmadığın Her Dakikalarda...Sen Varmış Gibi Yaşamayı Senin O güzel Sevginle Öğrendim...Bir Sevgide Önemli Olan Sadece Sevdiğinin OLduğu Zamanlar Değil, Senin OLmadığın Tüm Zamanlarda Bile Sevgine Sahip Çıkabilmektir..Seni Bu Yüzden Çok Seviyorum...Çünkü Aynı Şeyleri Düşünüyoruz...Yazıyoruz...Çiziyoruz..En Önemlisi..Seviyoruz...Sözlerimizden Çok..Yüreğimizle Seviyoruz..Sözlerimiz Sadece Yüreğimizdekileri Yansıtıyor..Sözlerimiz Yüreğimizin Aynası OLmuş Belki...Doya Doya Yazıp Okuyoruz...Bakıyoruz..Bazen Kendimize Bazen de Birbirmize...Yansıtıyoruz...
Mawish tarafından 2/22/2012 10:44:03 PM zamanında düzenlenmiştir.