- 1145 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Aşkı(mı)n Tarifi
Sana olan aşkımı ve sevgimi anlatsam en az 40 cilt roman olur.
Aşkı anlatmak ruhu anlatmaktır;ruhsa evreni kaplayan bir sonsuzluktur.Sevgimi anlatmaksa senin sergilediğin güzelliğini anlatmaktır;sense bir çiçeksin ama eşi bulunmayan bir çiçek;herkes güzel der geçer ama ben tek kelimeye sığdıramam sana olan sevgimi,senin güzelliğini.Görünmeyen güzelliği ender insanlar, şairler görür ve mısralara yansıtırlar;halbuki içlerinde bir yığın kelime kalmıştır mısralarda olmak için can atan,mısralarda ki ise gerçeklerin zerresidir ama anlamlarına paha biçilemez...
Aşkı(mı)n Tarifi Yazısına Yorum Yap
"Aşkı(mı)n Tarifi" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
rıhtımdakigemi
@ayazl-gece
Teşekkür ederim hoş geldiniz huzur getirdiniz sayfama...
Not düşeyim yazdığım kişi yok artık...
saygılar selamlarla...
Not düşeyim yazdığım kişi yok artık...
saygılar selamlarla...
rıhtımdakigemi
@ayazl-gece
Zaten yazdığım kişinin artık olmaması şüphesiz en hayırlısı zaman kanıtladı bunu,kanıtlamasa bile ''Mevlam neylerse neyler,güzel eyler.'' bu söz her şeye noktayı koyuyor...
Tekrar teşekkür ederim...
Tekrar teşekkür ederim...
rıhtımdakigemi
@ayazl-gece
Bilgilendirme amaçlı bu yazımla ilgili son yorumunuza mesaj atılarak cevap verilmiştir bilgilerinize...