SANA GELDİM SEVGİLİ
Ben yaralarını iyileştirmek için geldim sana sevgili..
Bana geldiğinde omuzlarından bileklerine kadar kan damlıyordu yaralarından.Ben o yaraların üstünü örtmeye geldim sevgili.
Elini her tuttuğumda ince ince akan kanın sıcaklığını hissederdim avuçlarımda.Avuçlarımızdaki kanı temizlemek için geldim sevgili.
Hatırla daha birleşmemişken ellerimiz yaraların birleştirmişti bizi ilkönce.Sen yaralıyım dedikçe bendeki yaralarla bütünleştirdim acını ve ruhunu.Sen göstermesende içini yaralıyım dediğin ilk gün anlamıştım acının sende bıraktığı izi.Ve ben acının izlerini temizlemeye geldim sevgili.
Daha sana sevgili dememişken gördüm gözlerini.Gözlerindeki ışığın ve karanlığın karmaşasını.Yalanın doğrunun iç içe geçmişliğini.Ve ben bu karmaşayı,bu iç içe geçmişliği ayırmaya geldim sevgili.
Sana sarılmadan hissetmiştim sevginin ve sevgisizliğin döngüsü içinde bir yürüyüp bir düşen seni.Sevgi ihtiyacını ama bunu göstermeyen yanını.Çok nadir konuşan,çoğu zaman susan yüreğini.İşte ben yüreğinin susan yanını konuşturmaya geldim sevgili.
Sarmaş dolaş olduğun çevrendeki ihanet o zamanlardan göz kırpmıştı bana.Belkide kendi yaraların bile o kadar sızlatmadı içini.İşte ben o sızıyı dindirmeye geldim sevgili.
İlk defa ben gösterdim yaralarımı o gece.Eleştirmeden,önyargısız ilk defa sen tuttun titreyen ellerimi.Ve ben titrek ellerimle tutarken ellerini çoktan karar vermişti ellerim yokolmana izin vermemeye.
Yüreğinin konuştuğu o sabah anlamıştı yüreğim, mutluluğu ve acıyı aynı anda yaşayacağımı ve yaşayacağını.Gülerken ağlayan yanımız henüz ölümlüler sınıfına girmemişti çünkü.Ve ben resimdeki ağlayan yüzü silip gülümseyişle tamamlamaya geldim resmin yarım kalan boşluğunu sevgili.
Ben sana geldim sevgili.Bütün karşı çıkmalara,zorlamalara,hainlere ve hainliklere inat seninle olamya geldim.
Acını susturmaya,kanını durdurmaya,yüreğini konuşturmaya....
Seni yaşatmaya geldim sevgili.
Sana seni seviyorum demiyorum.Çünkü sevgim zaten konuşuyor gözlerimde ve yüreğimde.Sana bir hayat vadetmiyorum.O hayatı yaşatmak için geldim diyorum sevgili.
Ben sana geldim ve şimdi izin ver yüreğim konuşsun yüreğinle.İzin ver yüreğim girsin içeri,girsin ve SEN OLAYIM SEVGİLİ
YORUMLAR
Ben seni, asil kişilerin veya kendini öyle sananların cicili bicili laflarla yamalıklı bohça haline getirdiği sevgisiyle değil; basit fakat yüreğinde yanardağları faaliyete geçirecek fitili elinde tutanların asil sevgisiyle, dağları delmeyi, çöllere düşmeyi, zindanlarda çürümeyi, “Evet beni muradıma erdirecek ilaç budur.” diye, bütün tedaviyi reddeden hasta aşıkların, feri gitmiş gözlerine bir ışık olsun diye sevdim.
TEBRİKLERİMLE
Sevmek; sevmek istemektir.
Sevmek, beklememektir. Beklentilerin son buldugu bir duraktir o. Öyle ki tüm gerçekler, tüm dünya silinir gider. Ne O'ndan anlasilmayi beklersin, ne onu anlamayi. Ne onun gelmesini beklersin,
Ona gitmektir sevmek beklentisiz...ve gidişlerde tek yürek olmaktır...
Kutlarım, hoş, içten, sıcak bir yazı...
SEVGİYLE...