- 567 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAZIR MISIN SEVİLMEYE ?
Hani,kimseyi beğenmez dudak bükersin ya... Bugün,sınav sırası sende. Bakalım kasıldığın kadar var mısın? Küçük dağları yaratan...
Önce , büyükçe bir aynanın karşısına, rahatça otur. Yaşın 35 mi oldu ? Sevilmek için geçiyor zaman , az kalmış. Çünkü, seni seveceklerin, hep kalplerinde biri oldu. Hemen hepsi tecrübeli, kül yutmaz , ama yutar görünenlerden. Boşu yakala . Az da olsa var.Daha, bitmedi. Durma, koş, koş, koş.
Bak,gülüşün çok sahte . Yeni yaptırdığın porselen dişlerini , kimse görmek istemiyor. Tabii ol.Birkaç kırışık var.Gözlerin de,hafiften torbalanmış.Vazgeç,şu Marilyn Monroe’ya benzemek hastalığından.O sarı saç,tenine uymuyor.Zaten çakma sarışınları,sadece yatakta beğenirler.
Aç bakayım,boynuna sardığın fuları.Boynunda da,eski tazelik kalmamış.Biraz krem kullanmalısın.O ağır küpeler,kulak memelerini sarkıtıp,seni eski bir kadın olarak gösteriyor.Basit,küçük ve hafiflerini seçmelisin.
Ellerinin haline bak.En son ne zaman manikür yaptırmıştın?Takma şu acayip koca taşlı,sahte yüzükleri.Ellerin küçük ve düzgün.Ve hala bozulmamış.Sana,küçük tek bir yüzük yakışır,at gerisini.
Ne gerek var,göğüslerini büyük göstereceğim diye,tamponlu sütyenler kullanmaya.Bırak,zorlama,sonra soyunduğunda gerçek zaten ortaya çıkacak.Spor yapmalısın.Göbeğinin,iki yandan fışkırdığını görüyorsun değil mi?
Hijyenik bakımını sormuyorum.Mutlaka tertemizsindir.Ama,dur biraz.Bu bacaklarındaki tüyler de ne?İyice uzasın da,ondan sonra ağda ha..Olmaz yavrum.Erkek asla bunları görmemeli.
Kimine göre ayaklar,en bakılası yerlerdir.Neden,o baş parmak tırnağın,kanca gibi upuzun?Ya o topuklarındaki çatlaklar.Sana terliksiz yer basma,taşları çıplak ayakla yıkama diyen olmadı mı hiç?Yumuşatıcı krem kullanmalısın.
Bırak şu genç kız ayaklarını.Spor giyinmek istiyorsan,yaşının spor kıyafetleri olsun.Ben apış ağı,dizimde bir kot giysem,gülmez misin?Kalçaların hala yerinde ve çok güzel.Sarkmadan,yumuşamadan kıymetini bil.
Saçlarına,bir kişilik vermelisin.Beline kadar uzatma artık.Yada,köy düğününe gider gibi,kıvır kıvır kıvırttırma.Hep,yeni yaptırmışsın gibi dursun.35 yaş çok güzeldir.Erkeğin kadını gördüğü anladığı yaştır.Bırak,eskilerin sana yaptığı hıyarlıkları anlatmayı,tatlı ol.
Adamın yaşı,elliyi geçmiş miş.Sen deli misin kızım.Geçerse geçsin.Dul muş,çocukları varmış,geliri pek azmış,tipsizmiş,evi yokmuş,muş muş muş.Yahu sen bir kocayı mutlu edememiştin de,herif seni boşamak,senden kurtulmak için,neler çekmişti.Unuttun mu,o günlerdeki çirkef suratını.Çocukları adama yıkıp,pembe hayaller kurduğun günleri.Boşver açtırma şimdi kutuyu.
Bence,sınavı geçemedin,yeniden çalış ve gel.Yardım istersen ben hazırım.Ne de olsa,senin gibiler,ava yem koyarken bile,hile yapmak isteyenler,o kadar çok ki hayatta.İnsan,ister istemez,konunun uzmanı oluyor.
Sana,senin haklarını korumak adına yağ çekenlere aldırma.Gel gerçeği gör ve ideal kadın olmaya çalış.Fırsat hiç kaçmadı.Aşkı,sevgiyi,birlikteliği yeniden bulacak,sonbaharda ilkbaharı yaşayacaksın.Bir de,şu koca adamları çocuk gibi yola getirme,eğitmeye çalışma huylarını bırakmalısın.Kurnaz devrinde de olsan,kaz devrindeymiş gibi davran.
Unutma ki,önemli olan münakaşayı değil,olayı kazanmaktır.Bazen olayı kazanmak için münakaşayı bilerek kaybetmek gerekebilir.
Mutlu olmanı,aradığını bulmanı ama en önemlisi onu,sevgiyle,saygıyla ömür boyu elinde tutmanı dilerim.
E.YAŞAR OVALI
21.02.2012
YORUMLAR
:)))))))
Okurken öyle çok güldüğüm yerler oldu ki Yaşar bey siz çok yaşayın emi..
Ne ya ne bu kızgınlık diyeceğim ama bir çok yerde öyle doğruları koymuşsunuz ki işte güldüğüm yerler o satırlardı ve bu gülümsemeler adına size (yazınızda öğüt mayiyetindeki küçümseyici tutumunuza)kızmıyorum.. Bilmiş ve de Uklala demiyorum sadece siz çok yaşayın emi diyorum tekrardan.. Saygılarımla
Not: sizi okumak gerçekten keyfli ve ayrıcalıklı.
kukurikuu
Güzel yorumunuza teşekkür ederim Yazılarım beni zaten bazı arkadaşların gözünde kadın düşmanı yaptı, bari siz öyle düşünmeyin lütfen. Siz öğretmen siniz sanırım. Bazı öğretiler alsaydı kadınlarımız veya erkeklerimiz ne iyi olurdu değil mi? En küçümseyici bulduğunuz yeri ne olur bana yazın . Sizin yorumlarınıza değer veriyorum. Bu yüzden , kadınlar hakkında yanlışımı düzeltebilir misiniz?
Saygılar.
inci*
KADINLAR HAKKINDA YANLIŞINIZ?
BELLİ BİR ZAMANDAN SONRA DÜZELMEZKİ HİÇ BİR KANI VE YANLIŞ. ZAMAN GEÇ DEĞİL Mİ ARTIK?
AMA İTİRAF EDİYORUM: YAZILARINIZDA ÇOK AYRI BİR TAT VAR VE BEN BU TADI SEVDİM.. SIRADIŞILIK OLSA GEREK... SAYGILAR SAYIN OVALI