- 721 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YiNE STRESS...
Bazen hayatimizda yapmis oldugumuz hatalarla edinebilecegimiz tecrubelerden yola cikarak,ilerde yapabilecegimiz hatalari engellemis olabiliriz... Ama onyargilarla karsilastigimiz zamanlarda asiri sinirli olabiliyor, ve bunlari kaldiramiyoruz, buda karsimizdaki insanin bizi ne kadar tanidigi yada bizim ona nekadar nazimizin gectigine baglidir..
Ufak tefek hatalarimiz hepimizin mutlaka oluyordur,Onemli olan o hatalari tekrar etmemek, yada bir ders cikarmaktir.
Gunumuz insani stresli bir gunun ardindan, bazen karsilastigi durumlardan haz alamayabiliyor. Is, aile hayati, maddi sorunlar, ve bunun benzeri bir cok durumdan dolayi ne evliliklerde, nede ikili iliskilerde artik insanlarin birbirine olan saygisini ve tahammulunu en aza indiriyor..
Çozum aslinda insanlarin birbirilerine olan hosgoruyu ve saygiyi kaybetmemelerinde gizli. Hatayi yapan kisi eger hatasini anlamis ise ve bunu dile getiriyorsa, Karsisindaki insan ona karsi biraz daha affedici olmali ve konunun ustune giderek iliskinin daha fazla zarar gormemesini saglamalidir..
Unutmayin, Saygi, sevgi, hosgoru oldukca yaninizda herzaman birileri olacaktir...
Mutlu bir dunyada yasamaniz dilegiyle...
...Y.S..(CILEK)...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.