YORUMLAR
şimdi yandı paşa yurttaki adam şeker komasından öldüyse gençliği hapislerde geçecek yazık olur pişiriceğim diye yakma çocuğu polislerin adı çıkçağına canı çıksın derlerya avukat hemen işkenceye lafı getirdi ama merak ediyorum bir şey sormakistiyorum
bilr işi değilim ama dizilerde izlediğimiz kadarıyla bir tek kişiüzerine değilde ilk bölümden itibarıyla başka olaylar krakterlerde işin içine giriyor ama ikinci bölüm hep paşanın etrafında geçti paşayurttan kaçtıktan sonrqaa geriide bıraktığı olayları dalevereyi ara ara göstermesi veya başkakişileri yazılarınıza katmanız gerekmiyormuydu
Kemnur
Kemnur
Merhaba...bazı bölümlerini okuyamadım...Çok ilginç ve akıcı...Tebrik ediyorum kaleminizi...saygımla....
Kemnur
Hayat yalnışlarla dop dolu be Hocam. Bu gibi olayların yaşanmış olabileceklerine kesin olarak inanıyorum. Bir müşteri sevgilisi olan Romen kızla , ona ev tutmak için emlakcıya gider, o ev , bu ev derlerken , polis içeri girer ve emlakçıyı , kaçak işçi çalıştırmaktan tutuklar. Kadını, sınırdışı ederler, emlakçı , cuma akşamı olduğu için dört gün nezarette kalır. Sonunda anlaşılır ki , adamın karısı , kocasını takip etmiş , Romen kızla olan aşkı ,polisi kullanarak işte böyle önlemiştir. Allah kuru iftiradan saklasın.
Elinize, kaleminize sağlık,Saygılarımla.
Kemnur
dikkat çeksin diye boyamış pembeyi ammada kıskançsın sami hocam...hay allah cevap vereyim derken yoruma yazmışım birazda sevindim paşazadem salıverilecek diye...devam ustam saygılar
Kemnur
İçinde çok güzel ve anlamlı ibret dersleri olan harika bir bölüm olmuş. Özellikle ''İyi ki yere tükürdü de işemedi. İşeseydi de karışsaydım, suratıma tükürdüğü gibi, bu kez, suratıma işedikten sonra, parama hükmüm geçer diye, yere bir yirmi liralık atıp savuşup gitmeye kalkışırdı'' cümlesine bayıldım...Tam olarak dejenere bir toplumun ahval-i pür melalini ifade ediyor.
Polisin işgüzarlığı, gazetecinin insanı zorla katil yapan soruları, yaşlı kadınların dedikodu malzeme uğruna insanı harcaması, tramvay yolcularının gayretkeşliği o kadar gerçekçi bir şekilde ifade edilmiş ki o kadar olur yani...
Tebrik ediyorum. Kalemine kuvvet.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
FACEBOOK'TAN DEĞERLİ KARDEŞLERİM, YEĞENLERİM VE DOSTLARIMA BURADAN SESLENİYORUM. YAZILARIMI İSTİKRARLI BİR ŞEKİLDE TAKİP ETTİĞİNİZİN FARKINDAYIM, SİZLERİN ÇOK SAYIDA OLDUĞUNUZU "ÇOĞUL GÖSTERİM" KAYITLARINDA GÖRÜYORUM. HEPİNİZE TEKER TEKER ULAŞMAM MÜMKÜN OLAMAYACAĞI İÇİN BURADAN YAPTIĞIM BU TEŞEKKÜRÜMÜ LÜTFEN KABUL BUYURUN. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM...
.
kemnur tarafından 2/20/2012 2:09:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Haklılığı ortaya çıkacak inşallah. Avukat ve yere tükürmek aklıma şu sözü getirdi hocam. Okumuş ama adam olamamış. Üzgünüm:((((
O kadar çok varki çevremizde. Sürükleyici ve çok güzeldi. Saygılarımla...
Kemnur
Bizim mum sönmüş gibi...
Doğrular ortaya çıktı hemen...
Güzeldi erbabım...saygılar..