- 540 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ATIK
ellerim cepteydi sokaklarda gezinirken kimsesiz sokak bir bana birde kedilere kalmıştı. Utanarak geçerdim hep sokak lambalarının altından yüzüm lambanın tersine dönük karanlığa bakarak.
Atılmışlığım kıyısında bir zaman şeridi vardı birde geceye karışan kanarlık kalacağım yeri kafamda düşünmeden kendimi rahatlayacak o şeyleri düşünmeye başladığım anda gece bekcisinin uzun düdüğü sokağa karışırken varilin içinden kılçığının kapmış kedi fırlarken bir kez daha heyecalanmak istedim aslında korkumun inadına kedinin peşine düşmüş gibi koştum bekçi düdüğü sanki arkamda kalmıştı.
acaba evdekiler beni mi arar. Sanmam üvey baba üvey oğlu aramaz.anam ak düşmüş saçlarına karışan cahil kafasıyla aramayı bilmez.Bilse ne yazar zalım babalığın köteğinden onu uyutan gece bile çaresiz kalır onu uyutmaya. ulan Ramazan banada mı yapacaktın bunu.
Kötekliksin ula kötekliksin de sana kıyamam. beni hem bekçi düdüklerinde hem gecede hemde üvey babama inat anamdan hasret düşürür gibi bu sokaklarda koşturuyon ya.
Ramazan kızdığıma bakma.köşe demirli karyolasında hergün bir serum yediğini her sancısında iğnelerin acısını yatıştırmadığını.
Hani birgün birlikte gitmiştik ya yanına. O kan ter içinde sen üzülmüştün gözlerin dolmuştuda ben koridora çıkıpta ağlamıştım. sen anlamıştında sonra bana gözüne ne kaçtı diye bilerek sormuştun ben de sana hastane kokusu çarptı demiştim sonra ikimiz birden gülmüştük. Gülüşümüz aslında hastanede ki annen içindi.
Üvey babam da senin gibi olsaydı da sen yanımda kalsaydın. En azından saçı beyaz olan anamın sırtına tekme vuramazdı. anam sızıdan yatmazdı bilirimki bu gece sırtına çok tekme alıyor bekçiler beni arıyor. onun açısını ben çeksem senin canını ben verebilsem.keşke ramazan keşke sen burda olsanda görsen yaptıklarımı. Daha çok gözlerimdeki ıslaklığa baksan ayın parlak olduğu gece esn bile gözlerimde ıslanırdın.
ulan o arabanın altında kalmanın sırasımıydı tamda babalığımın cüzdanından iki yirmilik bir ilaç parası çalmıştım.bekçiler beni aramakta.Neyse sana iyi haber nakil olmuş annan kutulmuş. kaçarken para cebimden düşmüş. bakma sen kaçan kedilere kovalayan bekçilere aslında ben senin mezarına dertleşmek için kaçıyorum varsın iki yirmilik için üvey babam benden şikayetçi olsun bekçi yakalasın.Umrumdad eğil...
ula Ramazan hastaneye koşarken ışığa bakılmazmı hiç mi beni düşünmedin ha !
YORUMLAR
DİLEK YILDIZI
DEVAMIINI BENDE BİLMİYORUM EVE GİDİNCE AKLIMA NE GELİRSE ARTIK. uMARIM ELEKTİRİK GİTMEZ YAZI UÇMAZ. VE UMARIM BİRAZ DAHA İYİ İŞ ÇIKARABİLİRİM ....
masal_o
Merhaba...anafikir güzel...Fakat başta cümle yapısı olmak üzere imla yanlışları var...Son atmadan önce kontrol ederseniz iyi olur...Emeğiniz için tebrikler...saygımla...
DİLEK YILDIZI
Mesala word e atabilsem o zaman yazım eksiklerim altı kırmızı görünür bende rahat rahat cümle yapılarıyla düzenlerdim zaman kalırdı.
Bir de hocam klavyem hiç ama hiç iyi değil.
HATALARIMA KATLANARAK YAZIMI OKUDUĞUNUZ VE İLGİNİZ İÇİN
SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM....
EN DERİN SAYGILARIMLA....
DİLEK YILDIZI
BİLGİSAYARIN SORUNU, ELEKTİRİK KESİNTİSİ BİRDE BUGÜN SİTEDE BİRŞEY VAR GALİBA. DÜŞÜCELERİMDE KALMASINDANSA HEMEN YAZIDA KALSIN İSTEDİM.YOKSA BİRAZ DAHA UZUN YAZABİLİRDİM...
DESTEĞİN İÇİN TEŞEKKÜRLER....
SAYGILARIMLA...
Bir çığlıktı akan gönül pınarından,
Varoşlarda sürüklenen bir dostluk hikayesi tarzında...
Kutluyorum hikayenizi ve de devamını bekliyorum... Eksik bence...
Tebriklerim yazınıza gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
DİLEK YILDIZI
siz okuma zahmetine girmiş bir de üstüne bu uzun yorum yapmışsınız
öncelikle çok teşekkür ederim. devam için sizi kırmayacam bir bölüm daha yazmam borç oldu artık.( iyi olurmu garanti edemem)
saygılarımla....