YORUMLAR
yapma gardaş paşazadeyi *oksörlerin çalıştığı kum torbasına döndürdün....bak paşazadeyle benim elime geçersen gözlüklerini gözüne gömeriz bilesin...haaaa birde sakallarını tek tek yolacağız kendine mukayyit ol...zorda olsa usuldendir saygılar azıcıkta sevgiler....
Kemnur
İvan Aleksandroviç Gonçarov'un Oblomov kitabını çok severim oradaki karakter aslında bizlere Don kişot gibi,Tartuffe gibi,insanlığın hallerini gösterir ..Siz de bize gösteriyorsunuz başka açıdan başka insanlık ilişkilerini keşke zamanım olsa tümünü okuyabilsem bu uzun romanın..Ama genel izleyişim böyle bu hikaye hakkında ,yanılıyor olabilirim de ,bir kopukluk var tabi ,bütünü okumak lazım..
Saygılar...
lacivertiğnedenlik tarafından 2/19/2012 3:22:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
İtile, kakıla yetişecek Paşazade...
Kutluyorum yazınızı gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
cetrefilressam
Sevgiler, saygılar...
hay anasını be..
rahat yok bu çocuğa..
bakalım polis karakolunda neler olacak..
allahın fukarası..
selamlar..
Kemnur
Kemnur
aslında paşanın sorunu ne biliyormusunuz inatçı olması yarıda kesmiyor illa işi sonuna kadar gtürecek sonrada kendi zararlı çıkıyor saf ve salaklığın yanında birde şapşallığı çıktı işi zor bakalım karakolda nelere itiraz edecek karakola götürülerse bence birde karakolu görmeli nezarette yatmalı nezaretteki insanları görmeli ve orada dolandırı ustası biriyle tanışmalı nezaret bayağı maceralı olabilirpaşaiçin siz yazıcaksınız bizler okuyacağız
Kemnur
Yav Aaga Şimdi ben merak ediyorum: Bu paşazade gerçekten de yaşadı mı bu şansızlıkları yoksa sen mi vatandaşı yerden yere çalıyorsun. Gerçi kundura ustası seviği köseleyi yerden yere vururmuş da sen biraz fazla vurdun garibime . Herr halde ''acıyla pişsin'' diyorsun.
Neyse...Güzel başladın. Haydı hayırlısı..
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
pes bu kadar olur.Paşazadeye rahat yok anlaşılan.kurumun içine düşen kar leke sayılır.
ilk bölüm bence harika başladı.
Abim ellerine sağlık
saygılarımla...
Kemnur
Offffffffffff Allah'ımmmmmmmmm diye isyan ediyorum şu an:(((((
Olamaz ya olamaz. Paşazade yine gümbürtüye gidecek. Tek iyi yanı nezarete atarlarsa gecesi biraz sıcak geçer hiç olmazsa. Şimdi işi yoksa derdini anlatmaya uğraşacak.Haklı olduğu davada haksız görecekler ve başka suçlamalarda bulunacaklar.
Hocam Paşazadenin huzurlu bir günü olacak mı?
Saygılarımla...