- 965 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Öğrencinin dramı
Yaşamın içerisindeki acılarımla boğuşurken birde hayallerim yıkıldı.Daha henüz hayatımın baharlarını yasamak istersen yıkıldı dünyam.Henüz daha 16 yasında iken herşeyden soyutlaştırılmış bir çocuktum.İlk defa baba tokatını yiyen ilk ddefa insanlardan dışlanan bir insandım.
Hayat ahmete o kadar zor geliyor ki.Herşey sanki daha 16 sında yıkılmıştı küçük bir şehirde yaşarken büyük birşehire gelen ahmet hayatın daha ne oldğunu bilmeden süründü.
Herşeyini kaybeden insanlardan uzaklaşan ahmet bir boşlukdayı sadece duygularıyla yaşan ve duygularıyla hareketen birisiydi yaşamayı gençliğini çok merakediyordu.Sahillerde dolasan sevgilililer herşeyi yaşan insanları gördükçe kendisini sürekli boşlukda hissediyordu.
Taki hayatına bir boksör hocası çıkana kadar,Ahmet boksöre başladı;ama hala o boşlukdan kurtulamadı bu arada ahmet 18’ine geldi fakat hala geçmişde unutamadığı birisi vardı oda sevdiği kızdı (Tuğba Taşkın) ona şiirler yazar hayatını ona adamış birisi ama ahmet hep kaybetti.O ençok sevdiği tuğbayıda kaybetti.Ama hayatta kimseye açılamadı hep yıkıldı insanlardan dışalndı ve yaş geldi 22’ye bu arada akşam lisesine yazıldı orada şirin insanlar var ama ahmet sadece o sakat olacası sami hocasına güvendi.Ona herşeyini anlatabilir,onunla herşeyini paylaşabilirdi.
Bir gün sami hocasıyla şiir yazmaya başladı;Ahmet şiirlerini yazıyor sami hocası eleştiriyordu ama o küsmüyordu darılmıyordu sadece kendini iyi hissediyordu.
Ahmet sürekli yazmıyor ama içindekilerini döküyordu.
Birşeylerini payşlaşmak istiyor ama cesareti yok hala ve sadece içine kapanık sadece yardım bekliyor ama yok :(((
ahmet faruk fidan devamı gelecek:((
YORUMLAR
Vay Ahmet'im vay...
Hoca genelde ders veren olarak bilinir. lakin bu sefer öyle bir ders aldı ki hayatı boyunca unutmayacak.
Uzun bir hikaye vardır...Baş tarafını yazmayacağım...O hikayenin sonlarında Hz. Ömer, Yaşlı kadına der ki'' Ey teyze eğer sen derdini gelip anlatmazsan Ömer nereden bilsin senin derdini'' Kadın cevap verir '' Eğer bilmeyecekti ne diye halife oldu ''
Çok haklısın evlat...Eğer bilmeyecekti ne diye öğretmen oldu. Ama bilecek...Merak etme...Mutlaka bilecek....
Bu arada belirteyim pek çok yazım yanlışların var...Ama sanırım zaten mesele bir şeyler yazmaktan ziyade bana mesaj vermekti. O mesaj alındı. Merak etmeyesin.
Sevgi ile gözlerinden öptüm.