- 937 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
GEL BİLİ BİLİ BİLİ…..
<AP Türkiye Raportörü ve Hristiyan Demokrat Partisi milletvekili Rita Oomen Riuten DTP, PKK yı durdurursa Nobel kazanabilir. diye konuştu. Riuten DTP ile görüştüğümde, bu faaliyetleri durdurabilmeleri ve kendilerini bu faaliyetlerden uzak tutabilmeleri halinde Nobel ödülünü veya AP nin Sakharov Barış ödülünü kazanabileceklerini söyledim. Türk hükümeti ve AB Konseyinden Irak bölgesel otoriteleri ile görüşmek için ellerinden geleni yapmalarını ve bu görüşmeden somut, yapıcı sonuçlar edinmelerini rica ettim. PKK’nın faaliyetlerini kınıyoruz dedi.>
24.10.2007 TAVŞANLARA NOBEL HAVUCU! Bu AB ve ABD yıllardır beslediklerine ödüllerinde bir değişiklik yapmadılar.Oysa biraz düşünseler, beslediklerinin evrimleşmeden fiziki gelişime Uğramış oldukları için, aynı gıdanın onlara yetersiz geldiğini görecekler.Besle kargayı oysun gözünü atasözü gibi, birde bizler gibi düşünmeleri çok komik kaçıyor.Farkındaysanız, bunlar kendilerine uydurmak istediklerine benzemeye başlamışlar da bunun farkında değiller! Bu, bizim gibi köleleştirilmiş, bağımlı hale getirilmiş bir ülke için olduğu kadar, bize karşı kullanılacak terörist güçler içinde söz konusu olmakta. Adamlar bizi ellerine geçirmek isterken, bize karşı kullandıkları güçler kadar sefil hale düşüyorlar. Emperyalist zihniyetin iğrenç oyunlarına bir yenisini eklemiş oluyorlar.Bunu anlayacak zihniyetin bir avuç kaldığı dünyada, kendilerine yandaş bularak, büyük güç olduklarını sanmaları ise, o bir avuç kalanların geçmişte onlara yaşattıklarını hesaba katmıyorlar. Bizlerin, ATATÜRK ideolojisinde, onun aydınlık düşüncelerini ÖZ de taşıyan nesilleri olduğumuzu henüz bilmiyorlar!Tavşanlarla uğraşırken, kartalların onları yüksekten izlediğinin farkında bile değiller.! Dirilişimiz tamamlandığında, çığlığımız yankı bulduğunda, zafere açlığımızın sinyali beyne ulaştığında, bir pençe darbesi ile boğulup, yüksekten düşerek parçalanmanın ne olduğunu yaşayarak öğrenecekler. Hani bazı politikacılarımızın dediği fıkralaşmış olaylardaki gibi…."Bana damdan düşen bulun!", "Attan düşenin halini…" "Yediği kaba edenlerin sonunu…." gibi….gibi…gibi…Bu tavukları çağıracağız yemlemeye bizlerde, gel bili bili bili bili…..
Aslında bu KAN EMİCİLERİN midelerinde neler olduğunu çok iyi biliyoruz bizler!
Nelerle beslendiklerini de.!
Yemlenmeye geldiklerinde ne bulacaklar karşılarında dersiniz?
Kucağımızdaki çanaklar dolusu MISIR tanelerini mi?
Büyük başlara da KOÇANLARINI MI?
Yok yok bilemediniz.
Onların anlayacağı şekilde yiyecekleri.
Allah ne verdiyse yani TÜRKÇESİ.!!
Önce OSMANLI TOKATI,
Sonrası, tırmık, yaba, diğren…(ecdadımızın kurtuluş savaşındaki yaptıkları gibi)
NENE HATUNLARIMIZIN SIRTLANDIKLARI TOP, GÜLLE, MERMİLERİ…
MEHMETÇİĞİMİZİN MEHTERAN DAVULLARIYLA GALEYANINDAN YANSIYAN ÖFKESİNİ!!!
TÜRK ORDUSUNU!!! ATATÜRK ORDUSUNU KISACASI!!
MİLLETİ İLE ELELE YÜREK YÜREĞE KENETLENMİŞ TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİ!
Saygılarımla.
***Kiraz çiçeği***
Gönül Ersin Gürsu
25.10.2007
YORUMLAR
Bunun için de öncelikle Türkün, halkın inançlarıyla barışılması gerekiyor... İnançları nedeniyle halkın büyük bir kısmını aşağılamayı, devletten uzak tutmayı, ötekileştirmeyi, Türkü dininden zaafa düşürülmesinin önüne geçilmesi gerekiyor... Türkün en önemli çimentosu olan dinini yok farzedip batılı kültürlerin kucağına itilmesinin önüne geçilmesi gerekiyor...Türkü Türk yapan asal değerlere sımsıkı sarılmak gerekiyor kısaca...Halkın dini hassasiyetlerine amansızca saldıran ulusalcı sitelere, okur yorumlarında halkın dinine karşı hayasızca saldırılmasına ses çıkartmayan gizli Türk İslam düşmanlarına dur denmesi gerekiyor...Cephesini, tarafını, tıynetini bildiklerimizden daha tehlikelisi budur zira...
• Dünya dönüyor dediği için engizisyon mahkemesince mahkum edilen Galile’nin hakkı 359 yıl sonra Vatikan tarafından teslim edildi. Katolik kilisesinin ruhani lideri Papa 2. Jean PAUL, Galile davasını yeniden ele alan din uleması önünde kesin hükmünü verdi ve Galile’yi; “dahi fizikçi ve sadık mümin” olarak niteledi.
Önemli konulara önemli katkı sağlamak gerek...
TEBRİKLERİMLE