- 4472 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
ÖLÜMÜNE SEVMEK
terkedileceksin birgün.arkanı dönüp baktığında hiç kimseyi göremeyeceksin.sabah olacak uyanmak istemeyeceksin yine yalnız birgüne. yarım kaldı aslında senin bir yanın.o senin herşeyindi herşeyini alıp hiç birşey için seni bırakıp uzak diyarlara gitti.düşünsene bir;başarabilecek misin onsuzken?akıp giderken berbatlıklar yığınında bir dal yakalayıp kurtulabilecek misin hüzün bataklığından.unutma aslında birçok kurtarıcı çıkacak karşına .bakacaksın şöyle bir ,olmayacak...lakin ondan başka kurtarıcı istemeyeceksin,hayattaki tek dalın o olacak.bazen birlikte olduğunuz yerlere gideceksin.dokunacaksın duvarlara,onu okşarmış gibi okşayacaksın soğuk taşları.işte şurda oturmuştuk,şurda ağlamıştık,şurda......ve ’işte şurda...’ile başlayan cümleler hiç bir zaman son bulmayacak.heryerde bir anınız yaşayacak gözlerini nereye çevirsen onun gözleri gelip takılacak gözlerine.hani ölümüne sevmek derler ya işte öyle seveceksin.belki birgün çıkaracak seni hayatından.onun için bir hiç olacaksın,kocaman bir hiiç.lanet edeceksin onu tanıdığın güne,onunla geçen saatlere.silmeyi deneyeceksin onu hem de hergün...olmayacak yapamayacaksın.çünkü sen ölümüne sevenlerdensin.zaman unutturamaz onu sana.yaraların hiç bir zaman kabuk bağlamaz.yarın birgün unttum onu sildim desen de unutulan o olmayacak inan ki...onu unutmaya çalışırken bir de bakacaksın ki kendini unutuvermişsin! kalbin daima onun için atacak .onun için gülmeye çalışacaksın ,işte herşeyin onun için olacak.ONU SİLEMEYECEKSİN.ÇÜNKÜ SEN YÜREKTEN SEVENLERDENSİN!..