ÜMİDSİZLİĞİME
Sahipsizliğimin sahibini ararken,kirpigimin ucunda kayboldum.Gittigim yerler bilirler beni.usanmadan durmadan sevgilinin ellerinde kayboldum.Güneşin sıcağında üşüdüm.Hüznüm bulutlara tutundu.Artık sayende zamanı yontuyorum.Ne soruları cevaplamaya,ne sorgulamaya halim var.Bana kendini anlat deseler,elleri yaşlı ve titrek biriyim derim.ısiklar söner,insanlar uyur.Ben yine senin yokluğunda kaybolurum.Sen uyurken karışır bedenim bedenine.Boş anımdın hep.Boş bir kasenin içinde sundu hayat seni bana.Seninle hiç ayrilmadık.Her sabah saçlarının arasında uyandım.Taradın beni yanaklarından süzüldüm boynuna doğru.Kokladım beni ürküten kokunu.Boğuldum göz pınarlarında.Uzandım, dinlendim biraz kalbinde.Gözlerimi kapattim.Kendi bedenime sarıldım.Seni düşünüp eve geldım.Avuçlarımda getirdim seni.Acmaya korkuyorum avuçlarımı,kaçış yok yakalandın!Yas tutuyorum şuan.ölümüne sevindiğim ruhum için.Ölüm ne garip.Şu bedenimi çürütecek.Senidegötüreceğim yanımda.Bırak herşeyi benimle kal.Yağmur yağmış,kar yağmış boşver kal benimle.Senden su istemem, ekmek istemem kürdana dönmüşüm zaten.Seninle ölmek sanattır,yüceliktir.Özlemin sığmaz olmuş kalbime.Neden bukadar ulaşılmazsin.Sevgilim.Neden dünyaya erken geldin.Sırtıma aldiğım şalımsın,ayağima giyindiğim çorapsın,başıma taktığim yazmamsın.Sen herşeysın.Yaşanan,yaşanmayan ne varsa gömmeliyiz geçmise.Yorgunum soluğumu tutup seni zikretmekten yorgunum.sensizliktendir,ruhumun bedenimden kaçışı.ÜMİDİMSİN...
YORUMLAR
Hüznüm bulutlara tutundu.Artık sayende zamanı yontuyorum.Ne soruları cevaplamaya,ne sorgulamaya halim var.Bana kendini anlat deseler,elleri yaşlı ve titrek biriyim derim.ısiklar söner,insanlar uyur.Ben yine senin yokluğunda kaybolurum.Sen uyurken karışır bedenim bedenine.Boş anımdın hep.Boş bir kasenin içinde sundu hayat
hüzünlü ve güzel bir yazıydı değerli yazar.
tebrikler...