- 618 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMİZDEKİ ÖN YARGI
İnsan neden yaşar ki acıyı ızdırabı? belkide daha iy anlamak hayatı yada daha çok olgunlaşmak her kötü olan şeylerde karşı durabilmek içindir belki ...İnsanlar ne kadar hoşlanıyor bir başkasına zarar vermekten hiç düşünmeden yargılaya biliyor karşısındakini..Hangimiz diyoruz bugün onun başına gelen yarın belkide benim başımada gelir işte o zaman ne yaparım?.. diye kaç kişi düşünüyor...
Ama hayır öyle düşünmek yerine hemen bir ön yargı var ellerinde karşısındaki ne olursa olsun bir suçlu gözü ile bakılır her zaman....
İşte bu ön yargı yüzünden kaç kişi anlata biliyor her hangi bir sorununu içinde yaşamakla kalıyor sonuçlarına sadece kendisi katlanıyor buda birlikte yaşadıgımız ve yok etmeye çalıştıgımız iyliğin dürüstlügün paylaşmanın bittiği bir dünyanın oldugunu kanıtlıyor...
İnsanlar birbirine deger vermedigi sürece bu hep böyle olucak...
Bugün cevremize baktıgımızda her şey sahte olmuş hayatta en önemli olan dostluklar arkadaşlıklar çok basitleşmiş ...... ya sevgiler yok olmaya yüz tutan gelenekler yada insana verilen degerler hepsinin dengesi bozulmuş sanki .....
Biraz düşüne bilsek bütün bunlara sebep ne diye sonuç çokta şaşırtıcı olmaz bizler getiriyoruz herşeyi bu hale her şeyden önce birbirimizi anlamak için bile tartışamıyoruz....
En ufak bir sorunda çözmek yerin bir kıvılcım gibi saldırıyoruz düşünmüyoruz cevremizede zarar vermekten korkmuyoruz....
Bize sunulan en kutsal olan hayatlarımızı bile hiçe sayıp yaşanması gereksiz olan acıları kendimize maall ediyoruz....
Yaşamak nedir diye sormak gerek ama önce kendimize sonra başkalarına .....
YÜCE YARATICI bizlere bir emanat vermiş ama biz onu bile mahvediyoruz elimizden gelen ne varsa yapıyoruz yok olmak için..
Birazcık anlasak dinlesek yargılamadan söz hakkı versek karşımızdakine hiçbir sorun kalmaz çözülür tüm düğümler.....
Kalması gereken yerde kalmayı gidilmesi gereken yerde gidilmeyi biliyorsa insan geregi neyse yerine getirmeli ama karşısındakide tavrı ile yada sözü ile göstermeli ne istedigini...
Yok edmeden yaşamayı yada bir obje gibi görmemeli karşısındakini sapkın emellerine alet etmemeli çözümü olmalı her sorunun ....
Günümüzde kaç kişi anlatabiliyor başından geçen bir olayı çok nadirdir her zaman kendi içlerinde yaşarlar bir çok sorunu anlatsalar bilirle gereksiz yere suçlanacaklar içlerinde kopan fırtınaları görmeyecek kimse işte bu sebeple söyleyemezler ama yinede suçlanırlar....
Neyaparsak yapalım herne yaşarsa kişi sadece kendine kötülük ediyor kimseye deyil.......