Ver bana düşlerimi
O değil de;
İki kere yazdım ama bilgisayarın azizliğine uğradım. PC dondu ve makinayı resetlemek zorunda kaldım.
Yazmak zaten ızdıraptı, kaydetmek için hiç uğraşmadım bile. Yakındır ben bu PC’yi camdan aşağı atarım.
Demem o ki,
Artık ne yazarsam o’nla idare edeceksiniz bi zahmet.
O değil de;
Siyahların efendisi Cem Yılmaz söylemişti yanılmıyorsam. ’Güldürürken düşündürmek eğitmek gibi bir misyonum yok’ demişti. Yada buna benzer bir cümle kurmuştu.
Yol gösterici gibi yapılan her işte düşündürmeye çalışmanın esprisi yok bencede...
Bakın şimdi aklıma geldi, PC yine donarsa bu yazdıklarım da diğer ikisi gibi yalan olur.
Şimdi diyeceksiniz ki ’zaten ne yazdın!’
Bende farkındayım, yazdıklarım bilimsel değil... üstünde düşünmeye de değmez. Eğitici bir tarafı da yok.
Sadece okuyun diye yazıyorum zaten. Fazla teferruata gerek yok.
O değil de;
’Neden yazıyoruz?’ geyiği vardır. Herkes uzun uzun anlatmaya çalışır nedenini. Benimse yazmak için bahanem yok. Canım istedi yazdım.
O değil de;
Lafı böyle sündürmeye devam edersem yazsam da yayına alamayacağım. Hat iyice yavaşladı yine.
O değil de;
’ver bana düşlerimi/ver bana gülüşlerimi/yanarsın ah yanarsın/verirsen bana kendini’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
gecen akşam bende üçkez aynı şiiri yazdım arkadaşın pc dondu ama orası kartepe diye dondu hava çok soğuktu neyse bende üç kez yazmak zorunda kaldım ve çok farklı bir şiir oldu daha güzel bazen işe yarıyor hocamın yorumuna bayıldım sohbetinize maydonoz olmak istedim ama aıp olur diye girmedim neyse yazın yine öylesine yazılmış ama güzeldi
Esma KAHRAMAN
:) sevgiler.
Hey gidi günler hey...Benim evlattan ilk kez '' Baba bilgisayar dondu '' sözünü duyduğumda sıcak su torbasıyla nasıl yardıma koşmuştum. Şimdi kaldırıp pencereden atıyoruz ha...Hani hastalıkta sağlıkta, ölüm ayırıncaya kadardı...İyi günlerinde tıktıkla dur. Kötü günlerinde pencereden at....Aaahhh bu insan oğlu yok mu...Dostluğuna hiç güven olmuyor...( BİLGİSAYARIN HAZİN HIÇKIRIKLARI )
Selam ve saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
sami biberoğulları
Esma KAHRAMAN
sevdiğim bi arkadaşım vardı. bigüm konuşurken 'asasütünde otobüs var çok güzel, istersen gönderim' dedi. masaüstü olayını bile bilmeyen şaşkın ben , bana kötü bişi sölediğini düşünrek o günden sonra onla konuşmadım....
Yağıyor gökten,
Bir biri ardına,
Önce bir klavye,
Sonra bir erkan
En son kasa geldi
Kafamın tam ortasına!
Esma KAHRAMAN
İlhan Kemal
Esma KAHRAMAN
Aydın'da bir açılış törenine belediyeyi temsilen katılmıştım. Kurumun sahibi yaşlı amcamız konuşma yapmak için kürsüye geldi. Geldi ama bir sıkıntısı var belli. Ceplerini karıştırıp duruyor mikrofon önünde. Sonra pes etti, aramayı bıraktı.
Az önce konuşma notlarım cebimdeydi ve ne söyleyeceğimi bir tek ben biliyordum biliyordum. Ama o notlarımı bulamıyorum şimdi ve artık ne söyleyeceğimi bir tek Allah biliyor, demişti:)
PC ile savaşınız bunları düşürdü aklıma:)
Saygılar...
Esma KAHRAMAN
sevgilerimle Sayın Yazarım.