- 2490 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hayal mutluluk değildir.
Bir hayal kurmak, o hayalin gerçek olmasını istemekle eşdeğerdir. Gerçek olmasını istemeniz zamanla o hayale, hatta o hayalin öznesine bağlanmanızı kaçınılmaz kılar. (Bahsettiğimiz hayaller yarın ne yapacağınızı düşünmek v.s değil. Bunlar daha çok plandır) Kurduğunuz ve "gerçek olmayacak olsada beni mutlu ediyor." savunmasının ardına sakladığınız hayaller içinize küçük umut tohumları serpiştirir ve o tohumlar büyüdükçe gece gündüz o hayali kurmaya başlarsınız. Hayal kurdukça tohumlar büyür, büyüdükçe aynı hayali kurdurur, kurdukça bağlar. Sonra ne mi olur? Artık aşıksınız...
Hayal kırıklığı sanıldığı kadar basit bir durum değildir ve anlattığım seviyeye geldiğinizde "ne yapalım bu hayal gerçek olmadı başka hayal kurayım" diyemezsiniz. Bağlandığınız o hayal yıkıldığında içinize kapanır, susar, tüm gerçeklerden vazgeçersiniz.
Ya da tüm bunlar yerine hayal kurmazsınız, olur biter.
-Tahsin Bağcıvan.
YORUMLAR
Yazaını içtenlikle okudum fikirler hayal dünyasından süzülerek bal damlları gibi satırlara dökülüp çok güzel bir şekilde ustaca mükemmel bir anlatımla sayfaya döşenmiş ve olacağı istiyene yol haritası, kararsızlara da düşünmüyorsanız susarsınız ve gerçeklerden vaz geçersiniz deyip varılacak son noktayı da koymuş yazar... Yazı bütünüyle güzeldi tebrikler, başarılar... Selamlar, sevgiler...